Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: De bouw van een modulebaan met Nederlands Landschap
Pagina's: 1 ... 23 24 [25]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De bouw van een modulebaan met Nederlands Landschap  (gelezen 656010 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 12 gasten bekijken dit topic.
Anton
Full Member

Modelbouw is magisch

« Antwoord #360 Gepost op: 9 Oktober 2026, 22:22:42 »

Met dank voor je reactie. Heb nog twee foto's waarbij het front het nummer van de locomotief mist tussen de buffers. Het zijaanzicht toont dat de belettering zeer mooi er op zit. Het nummer is echter een opgeplakt schildje.

« Laatste verandering: 9 Oktober 2026, 22:29:11 door Anton » Gelogd
Anton
Full Member

Modelbouw is magisch

« Antwoord #361 Gepost op: Vandaag om 09:09:11 »

Ik kreeg nog een reactie over de combinatie bruine 1200 met VAM wagons. Die VAM wagons zijn echter pas gekomen nadat de bruine 1200 al van het toneel was verdwenen. Daarom even Esso wagons erachter. De VAM wagons moeten dan worden getrokken door een bruine 2200. daar heb ik er twee van. Kunnen dan echter niet gelijker tijd op de baan... Alhoewel modelspoor is voor mij een illusie waar iets kan dat eigenlijk niet mogelijk is!

1200blauw
Hero Member

« Antwoord #362 Gepost op: Vandaag om 17:40:27 »

Over die samenstelling had ik niets gezegd omdat ik voor jou de lol niet wilde verstoren... Dit is volgens mij ook niet de juiste 2200, als je het dan toch goed wilt doen. Je hebt er eentje nodig met NS-vignet (aangebracht vanaf 1969), of vroegere VAM-wagens. Ik laat me graag verbeteren, omdat ik niet helemaal zeker ben of dit type VAM-wagens pas in de jaren '70 op "de baan" verscheen.

NS 1969-1980, tijdperk IVa, Twente- en nevenlijnen
Sander Lageveen
Administrator
Hero Member

Schaal: H0
Systeem: Digitaal

« Antwoord #363 Gepost op: Vandaag om 18:19:32 »

De 2200 moet er 1 met demper zijn wil je jet correct doen in elk geval.

Het is jouw baan. Doe wat je leuk vind, de rest is puristisch gelul  Wink

mvg,
 Sander
Anton
Full Member

Modelbouw is magisch

« Antwoord #364 Gepost op: Vandaag om 18:22:24 »

Oké, uit voorraad leverbaar een 'stille' 2200. Of is een 1600 beter voor een VAM sleep, of een 1000 die heb ik ook nog?

« Laatste verandering: Vandaag om 18:26:47 door Anton » Gelogd
Pagina's: 1 ... 23 24 [25]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: De bouw van een modulebaan met Nederlands Landschap
« vorige volgende »
Ga naar: