Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Neu Dalhausen Gutenbergstraße
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Neu Dalhausen Gutenbergstraße  (gelezen 19399 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3567



« Antwoord #15 Gepost op: 21 Oktober 2011, 12:52:22 »

Zo nu is het tijd voor de laatste post wat betreft dit diorama, eerst wat foto's van toen er nog geen bomen stonden:














En toen heb ik er bomen op geplaatst en dat ziet het er op eens heel anders uit:






























Dit diorama is veel meer en veel beter geworden dan ik van te voren had verwacht. Een de belangrijke sleutels hiervoor zijn geweest; meer gebouwen verzagen/versnijden als ik tot nu toe heb gedaan, meer woekeren met de ruimte als ik tot nu toe heb gedaan. Dingen weer verwijderen en vervangen door iets anders als het toch niet lijkt te worden wat het moet zijn. En op het laatst de bomen plaatsen en er niet te zuinig mee zijn, dat verdeeld het net in zoveel natuurlijke hoekjes dat is nauwelijks in foto's te vangen.

Dit diorama begon heel simpel, het enige wat vast stond is ik wilde 2 12m bussen uit m'n vitrinekast kwijt en daarna starte de zoektocht naar een geschikt punt en materialen. De materialen zoals 2 brugdelen bepaalde weer mede de zoek richting en daarmee het ontwerp wat uit eindelijk tot dit heeft geleid. Bedenk bij het kijken naar dit diorama dat het niet groter is als 24,7x21,7cm.

Groetjes Michiel
« Laatste verandering: 24 Januari 2019, 14:00:12 door neudalhausenstadbahn » Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1966


« Antwoord #16 Gepost op: 21 Oktober 2011, 18:17:15 »

Erg fraai en sfeervol!!

mvg,
 Sander
Gelogd

mvg,
 Sander
rotterdam
Newbie

Offline Offline

Berichten: 3


« Antwoord #17 Gepost op: 19 Februari 2014, 14:01:28 »

prachtig gemaakt
in halle/saale aan de berliner bruecke kon je zo met een trap naar beneden en kwam
je op een perron van een s bahn halte - als je doorlipe kwam je in het museum halle P
zag er net zo uit - is dus compliment voor de bouwer  Cool

mvrgr
willem
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Neu Dalhausen Gutenbergstraße
« vorige volgende »
Ga naar: