Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 51   Omlaag
Print
Auteur Topic: O baan  (gelezen 235750 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
bollen neus
Gast
« Antwoord #390 Gepost op: 21 Juni 2021, 15:22:26 »

De therapie is al voor minstens een week uitgesteld,teveel koorts en nevenwerkingen.
Eric.
Gelogd
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1538


Benoemd snoodaard


« Antwoord #391 Gepost op: 21 Juni 2021, 19:43:12 »

Dat zijn geen goede berichten. Sterkte!
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #392 Gepost op: 22 Juni 2021, 16:50:41 »

Inderdaad geen goede berichten, het kan alleen maar verbeteren vind ik.
Het zal echt wel zijn tijd vragen.
Eric
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #393 Gepost op: 27 Juni 2021, 18:00:54 »

Ombouw model Roco NEG V170 1127 met LED en vervuild alsook de ombouw Roco V170 1155 Eichholz versie anno 2000 zijn bij deze ook gereserveerd.
Eric
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #394 Gepost op: 30 Juni 2021, 13:28:37 »

Na een slechte, zeg maar barslechte week, is het deze week beter, geen koorts of neveneffecten, oef.
Wat verkoop Ho materiaal betreft, alle chassis DC analoog morigineel en/of met LED zijn verkocht.
Beide V170 modellen zijn afgegeven deze namiddag bij de nieuwe eigenaar.
Eric.
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #395 Gepost op: 1 Juli 2021, 10:29:37 »


Bestelde boekjes zijn binnen, is de vijfde in de reeks over de verbouwingen die ondergetekende heeft gemaakt. Dit boekje gaat ook over de verbouwing en verfraaiing aan de baan. Goed voor het nageslacht denk ik dan maar.
Eric.
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #396 Gepost op: 3 Juli 2021, 12:34:45 »

Nog een fotooke gevonden uit de oude doos, was het begin van een vervuiling die niet te hard mocht zijn.

Immers, de klant is koning meestal, dus dat telt ook voor eventuele graffiti stukjes op een locomotief en/of een wagon.
Het was maar een afspraak maken en op voorhand de juiste prijs te bepalen voor het geleverde werk.
Deze namiddag komt er nog bezoek, nu het al iets soepeler is van beperkingen Corona, om modellen te bezichtigen en de baan even te willen zien in live.
Das ook een soort van hobby dus aan het worden, mensen die een bezoekje willen brengen. Grin
Eric
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #397 Gepost op: 4 Juli 2021, 08:55:06 »

Bezoek is langer gebleven dan verwacht, heeft nog wat uitleg gevraagd over "skilderen op a lokske" vandaar een kleine graffiti gezet.

Zal nog moeten afwerken met zwart en dergelijke. Maar al bij al weer eens iets anders. Huh?
Eric.
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #398 Gepost op: 4 Juli 2021, 14:22:46 »


Foto tijdens gisteren bezoek genomen, met baanverlichting en de 6 Denenlanders op de baan, 3 met en 3 zonder geluid. Schaal O en das gek genoeg zei de bezoeker. Over de Zweedse en Noorse heeft ie hem nog niet uitgesproken, das voor een volgend bezoekje denk ik?
Eric.
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #399 Gepost op: 6 Juli 2021, 17:01:57 »

In den lichten was er dit te zien, heb maar 6 sporen en juist genoeg Denenlanders.

3 met 3 zonder sound, gek genoeg zoals de bezoeker meldde. Wel uniek vond hij.
Misschien ooit nog eens een foto pakken van de Zweedse modellen, dat zijn er dan 5 stuks .
Eric
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #400 Gepost op: 10 Juli 2021, 10:18:57 »

Tussen dokterbezoekjes en hospitaal opname even toch wat tijd voor mezelf genomen. Foto van de M38 of MY1153 kleintje anno 2005 en grote anno 2013. Der is effectief een enorm verschil in de modellen, schildering, stickers,extra onderdelen. Vind je niet bij producenten, die maken 1 model met alle gevolgen van dien soms.

Maandag terug hospitaal, idem dito voor vrijdag en dan de 19de weten we weeral wat uitslagen. We kunnen weeral eens beginnen aftellen naar goed nieuws.
Eric.
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #401 Gepost op: 13 Juli 2021, 08:15:27 »

Deze morgen wat bezig geweest, aan het bekijken of deze onderdeeltjes te gebruiken zijn, tp3 versie van DSB bolle neus, dus rood/zwart en geen extraatjes ergens van platforms, pinklichten toeters en bellen.

Wist niet dat ik deze nog liggen had, ze komen nu eens van pas.
Zullen wel gespoten moeten worden en hier en daar een kleutje opgezet worden.
Ik bekijk wel hoe het verloopt want elke dag is anders.
Eric
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #402 Gepost op: 16 Juli 2021, 11:03:35 »


Juist afgegeven, nu reeds even getest, soms kan er ergens nog wel eens een Heljan spoor O uit een kast vallen. Dan is het onderhandelen en na een paar dagen staat deze hier dan. Nummer 14 in de rij. Wanneer eraan gaat verbouwd worden? Dat zien we wel later, ik kan ze hier maar al staan hebben. En welk model het gaat worden daar ben ik wel al aan uit. Wink
Eric.
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #403 Gepost op: 18 Juli 2021, 09:11:57 »

Na vorig bericht mijn vrouw op controle voor MNR scan , in hospitaal te laten maken, resultaat? Heb haar nu gaan halen, moest er blijven,één en ander was niet goed, morgen terug en dan beslissen ze hoe het verder moet met de therapie.
Ondertussen me hier proberen te concentreren op wat hobby werk, tis niet veel maat het helpt wel om wat gedachten op iets anders te kunnen zetten.

Het mag van mij al wat beteren vind ik.
Eric.
Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #404 Gepost op: 22 Juli 2021, 14:22:00 »

Deze morgen op controle geweest met mijn vrouwin hospitaal, is tamelijk stabiel nu in bloedwaarden. Dus toch al een lichtpuntje in de lange zwarte tunnel. therapie wordt wel met een paar weken uitgesteld, maar is zeker geen afstel.
Enkel wat ik kunnen doen is de relingen gesoldeerd met plaketjes .

Rest is wel al geplaatst zoals antennes, lange uitlaat en goten zijkant aan dak. Ook reeds voorzien van plamuur en afgeschuurd. Kunnen in feite beginnen met afplakken om grondverf te voorzien op de body. Ik zie wel hoe het hier de komende dagen zal verlopen, geen plannen maken op voorhand is de boodschap.
Eric.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 51   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: O baan
« vorige volgende »
Ga naar: