Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Sydborg, een Deens havenstadje
Pagina's: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 42   Omlaag
Print
Auteur Topic: Sydborg, een Deens havenstadje  (gelezen 363268 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #405 Gepost op: 19 Maart 2020, 22:30:42 »

Voor de goede orde: mijn foto's tonen de twee verschillende uiteinden (te zien aan het verschillend aantal pinnen van de stekkers).

Jammergenoeg nog geen reactie van de Denen. Die zijn op Facebook nog druk bezig met Hurra roepen en mij likes geven.   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8407


WWW
« Antwoord #406 Gepost op: 19 Maart 2020, 22:33:51 »

Ik zie wat je toont. Maar ik zie niks wat er op duidt dat er verschil is met dat lisby stel.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #407 Gepost op: 19 Maart 2020, 22:47:36 »

Oké. Ik zal eens kijken of ik in het weekend ergens een moment kan vinden om het model te laten rijden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8803


265*


WWW
« Antwoord #408 Gepost op: 20 Maart 2020, 06:12:24 »

Citaat
Beide Jacobsdraaistellen zitten 20 centimeter uit elkaar

Dan zullen die cardans echt niet zo lang zijn denk ik of dus überhaupt een probleem zijn.
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8407


WWW
« Antwoord #409 Gepost op: 20 Maart 2020, 08:30:48 »

Is het eigenlijk een hypothetisch vraagstuk of ben je met de bouw van je baan begonnen?

*duik*
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #410 Gepost op: 20 Maart 2020, 09:15:44 »

Regeren is vooruitzien, zoals je weet. En dat is precies wat de burgemeester van Sydborg doet.   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8407


WWW
« Antwoord #411 Gepost op: 22 Maart 2020, 08:39:56 »

Volgens deze meneer zit er een cardanaandrijving in.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #412 Gepost op: 22 Maart 2020, 11:44:27 »

Thanks   Duim omhoog

mvg,
Gert



PS: voor de liefhebbers een filmpje over de Amerikaanse versie van de Deense gummineuzen
« Laatste verandering: 22 Maart 2020, 11:48:10 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #413 Gepost op: 2 Mei 2020, 12:05:45 »

Gek weekend is dit. Normaliter had ik nu samen met mijn broer op de beurs in Houten gestaan en hadden we tussen de bedrijven door op mijn iPad naar de kwalificatie van de Grand Prix van Zandvoort gekeken. En zouden we morgenmiddag met veel plezier naar de 31e Formule 1-race op het duinencircuit hebben gekeken. En dat niet alleen, ik zou dit weekend ook druk zijn geweest met mijn koffers inpakken, want normaliter zou ik dinsdag aanstaande noordwaarts vertrokken zijn. Op weg naar mijn Nederdeense maat Jaco, met wie ik in een vakantiehuisje weer een paar dagen met modeltreinen zou gaan (tapijt)rijden.

Helaas, het is niet anders: de werkelijkheid van 2020 ziet er nogal anders uit. Gelukkig kan de hobby ook virtueel beoefend worden. En dus kijk ik naar een van mijn favoriete locs in actie:

MY28 van de Midtjyske Jernbaner (voormalige Lemvigbanen) in actie in Nyborg: https://www.youtube.com/watch?v=Ly1XkHlvbI8 en https://www.youtube.com/watch?v=S4Jc9qbzvlg

Of wat dacht je van de houttrein bij Køge? https://www.youtube.com/watch?v=wef6HykU2UA

Ook leuk, het Grejsdal: https://www.youtube.com/watch?v=aAP4EyOxgmA


Hopelijk verbetert de situatie en gaan de grenzen komende herfst weer open.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8407


WWW
« Antwoord #414 Gepost op: 2 Mei 2020, 12:20:42 »

Dan heb je dus alle tijd om met de bouw van je baan te beginnen?  Tongue
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #415 Gepost op: 2 Mei 2020, 12:24:37 »

Ik had een weddenschap lopen dat die opmerking binnen een kwartier gemaakt zou worden, en zie daar:  je stelt me weer niet teleur.   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8803


265*


WWW
« Antwoord #416 Gepost op: 2 Mei 2020, 12:25:33 »

Dan heb je dus alle tijd om met de bouw van je baan te beginnen?  Tongue

 
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #417 Gepost op: 2 Mei 2020, 12:37:29 »

Dan heb je dus alle tijd om met de bouw van je baan te beginnen?  Tongue

 

Net buiten het kwartier, maar even zo goed voorspelbaar.  Tongue

Filmpjes al bekeken?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #418 Gepost op: 2 Mei 2020, 12:39:09 »

PS: kijktip voor de mede-F1-fans. Morgenmiddag om 15:00 uur op NPO1 een terugblik met Jan(tje) Lammers en Gijs van Lennep op de kleurrijke historie van de Grand Prix van Zandvoort.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16709


298 *


« Antwoord #419 Gepost op: 2 Mei 2020, 12:43:06 »

En nog even voor de heren die mij telkens weer aansporen: ik ben gisteren weer eens bezig geweest met het sporenplan. Ja ja!   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 42   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Sydborg, een Deens havenstadje
« vorige volgende »
Ga naar: