Hallo,
Ik ben Viktor van 't Klooster en mijn baan heet Kloosterburg.
Ben al enige tijd tevreden lid bij
beneluxspoor maar om verschillende redenen begin ik hier ook maar eens verslag te doen over mijn baan.
Mijn baan heet dus Kloosterburg. Het is een klein stadje in het Limburgse heuvellandschap dat het vooral moet hebben van toerisme. Ik was op bnls vooral bezig met treinverkeer en verhalen uit Kloosterburg. Dat zal ik hier ook doen maar hier zal ik af en toe ook melding maken van wat ik heb gebouwd.Binnenkort begin ik met scenery dus dan komen er foto's
Ik heb het helaas ook erg druk met school dus erg vaak zal er wel niet gepost worden, maar het is een begin!
En nu een baanplan:
Het is wat verouderd maar het grootste deel klopt nog. Een overzichtsfoto laat meer zien:
Aan het rechtdeel ben ik nog bezig met de heuvel, het linkerdeel begin ik binnenkort met ballasten. Nog een keer naar de gamma om dat leuke blauwe isolatiespul te halen en dan kan ik beginnen daar. Het plan is dat er een klein spoorwegmuseumpje komt en dat daar met historische (stoom)locs kan worden gereden. De gemeente Kloosterburg is daar alleen nog druk mee bezig. Binnenkort de eerste update!
gr. Viktor