Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: XXS Diorama Wamel K8 halte Al Lago
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: XXS Diorama Wamel K8 halte Al Lago  (gelezen 10008 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3537



« Gepost op: 23 November 2011, 13:03:49 »

Ik zou voor Sander nog steeds een busje bouwen( waar ik al mee bezig was) van zijn busbedrijfje Busbetrieb Möhntal GmbH en hier een diorama bij bouwen, dat laat ik bij deze dus zien.

Het betreft een diorama op een bierviltje van de fictieve halte Al Lago van de lijn 100 (Völlinghausen Bf.-Stockum-Körbecke-Wippringsen-Bad Steinburg a. H. Bf. v.v.) vlak het gelijknamige wel bestaande pizza restaurant aan de noordelijke oever van de Möhnesee. Dit ligt vlak bij het plaatsje Wamel aan de K8 de hoofd weg daar.


Hier een foto verslagje van de bouw tot nu toe:














Ik moet even kijken wat ik hier verder nog aan kan en wil doen en of een achtergrond door middel van een foto lukken wil en zin heeft, verder moeten er nog 1 of 2 bomen op en wat verkeer en een lantaarnpaal.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3537



« Antwoord #1 Gepost op: 5 December 2011, 16:00:04 »

Het diorama is af, VW transportertje er op, scootertje er op, busje erbij,......tijd voot foto's;








Edit: dit diorama niet mee naar Rijswijk, want ik heb niks om dit veilig in in te pakken en ik wil niet dat het kapot is als het daar aan komt.

Groetjes Michiel
« Laatste verandering: 5 December 2011, 19:57:48 door neudalhausenstadbahn » Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: XXS Diorama Wamel K8 halte Al Lago
« vorige volgende »
Ga naar: