De afgelopen dagen ben ik vooral met klein spul aan het prutsen. Daarvoor moest ook het nodige aan foto's verzameld worden dus ik ben alleen al een hele werkdag aan het googlen geweest.
De kantoormeubels zijn nu af:
De reactie van de week kwam via de demoteam app van Maarten:
Eigenlijk wil ik niet eens weten wat jij kunt zonder tremor Michiel, dit doe ik je niet na.
Het is makkelijker als het lijkt als je maar met de materialen werkt en niet er tegen en zoals altijd goed gereedschap is het halve werk
.
Daarna ben ik met de parkeerplaats en auto's verder gegaan. Daarvoor had ik verschillende maten auto's nodig en zo kom je dan ook bij een BMW Isetta, met schilderhandvat goed te schilderen, maar zonder niet te doen.
Dan moeten er wat afvalcontainers komen. In het seniorencomplex waar m'n ouders wonen staan van die dingen, dus m'n pa even op pad gestuurd voor foto en maten. Die omgerekend en toen stroken bierviltjes gaan stapelen, lijmen en snijden.
Daar moet dan de vorm verder in geschuurd worden en dat is een werk wat op de grens van het voor mij mogelijke is. Het schuurwerk zelf is perfect om m'n nek, schouders en bovenrug los te krijgen maar die dingen zijn zo klein dat ze bijna niet vast te houden zijn. Na een stuk of 10 ben ik nu 8 uur later nog het gevoel in m'n vingers half kwijt.
Ik maak 2 verschillende modellen en heb er maar 3 voor het diorama nodig maar.........zoals altijd maak ik er meer dan heb ik een voorraadje voor volgende diorama's. Het voordeel is wel dat het dus niet allemaal achter elkaar hoeft.
Groetjes Michiel