Deze foto en nog een paar naar NMJ gestuurd, zo kan je dus zien hoe scheef deze staat. En voordat de man die alles beter weet weer reageerd op, een te late opmerking , geen garantie meer en dergelijke.
Heb dit gemeld bij aankoop dus meer dan 4 jaar geleden met telkens een "stil" antwoord, met andere woorden geen dus.
Eerst dan nog maar eens afwachten of ze reageren, heb al te weten gekomen als er onderdelen ontbreken ze deze gewoon van een andere plukken en je toezenden, koop je dan nog zo'n model ben je weer gesjost omdat daar idem dito onderdelen van ontbreken. Tja van naservice hebben de Noren niet veel kaas gegeten.
Misschien nadeel van O schaal dat er minder aantallen van worden gemaakt.
Enkel als je iets wil aankopen heb je wel binnen de 10 minuten een mail, raar niet?
En ja , dat fenomeen heb je ook wel in Denenland en Duitsland hoor. Als den boel maar verkocht geraakt zeg ik steeds.
Ik zal zien wat ik er zelf aan kan doen indien er geen oplossing van komt uit het Noortjesland.
Rijden doe ik er sowiezo niet mee en een vitrinekast bezit ik niet, blijft deze maar in de box zitten.
Den Eric.