Nu je niet buiten mag wegens "risico" op besmetting alles opgezocht via netwerk en lijst van alle benodigdheden genoteerd. Producten nu doorgezonden naar winkels en magazijnen, ben eens benieuwd of het nu in deze tijden nog kan geleverd worden. Het is zeker niet dringend maar beter iets in de kast dan iets waar je nog een paar maand op zou moeten wachten is het motto hier.Betreft decals, messing onderdelen, LED warm wit en rood, profielen in messing, wat vervangmesjes (zeg maar het klein grut dat je anders op een beurs gemakkelijk vind)
Verder kunnen we hier nog steeds een paar locomotieven beginnen te ontmantelen, das geen probleem. Zoek natuurlijk wel steeds een locomotief af te werken en niet aan verschillende projecten tegerlijkertijd bezig te zijn. Dat heb ik al ondervonden, niets voor mij, ik vergeet veel te veel dan. Opschrijven? Okay maar waar had ik dat papier dan ook weer gelegd? Neen, één per één is gek genoeg mijn gedacht.
Aan de PBS MY1132 kunnen we nog wel een paar weekjes verder met de afwerking. Vervuiling aan platforms kunnen aanvangen, ook eerst de bufferbalken doen omdat je na bevestiging van de onderdelen (ook platforms dus) er moeilijker aan kunt om het wat "proper" te vervuilen.
Ook onderzijde van de sneeuwruimers en onderkant van de body. De body zelf gaat een lichte vervuiling krijgen, enkel het dak gaat smotsig worden.
Eric.