Inderdaad Gert, er komen nog meerdere details op te staan, alsook in de cabines maar voor sommige mensen zal dit niet te hoeven. Die zijn van de mening tja als dienen loc hier voorbij rijdt zie je er toch niets van.
Om jou een gedacht te geven van onkosten om zo een O model te verbouwen ligt de prijs rond de 400 euro aan onderdeeltjes, materiaal en dergelijke.Natuurlijk bestel ik er meerdere bij zodat ik in feite 1 maal de volle pot hoef te betalen voor eerste model, rest kan ik mooi opdelen onder de andere modellen die hier nog staan te wachten op een beurt.
Ik spreek dan nog niet over de kost voor decoder en sound (speaker) als ik dat wil zou er nog een dikke 200 euro bijkomen. En zoals je weet de verzendkosten worden hier nooit vermeld maar als je per ongeluk een 3 tal keer besteld ga je ook een kleine 45 euro zomaar uitgegeven hebben aan zegeltjes op een pakje.
Dus het is wat afwegen om alles wat volgens stapjes te doen.
Nog zo een probleem zijn de O figuren, normaal zouden er figuren in komen met fluo jasjes, zowel machinisten als begeleiders. Moeilijk te vinden, oudere tijdperken vind wel wat maar heb niet zelf de mogelijkheid om figuren nu al te kunnen verbouwen en aankleden.
We zien wel hoe het verder verloopt, zit niemand achter me.
Lijstje met "to doo" is nog zeer lang.
Eric.