Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinTopic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB
Pagina's: 1 ... 48 49 [50]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB  (gelezen 238682 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
bollen neus
Hero Member

« Antwoord #735 Gepost op: 27 Juli 2020, 21:30:05 »

Juist bericht gekregen dat bestelde materiaal van Weinert messing onderdelen na 2 maand eindelijk zijn binnen gekomen. Dus deze week richting Kemzeke. Idem dito voor messing profielen. Geen goedkope aangelegenheid, samen een kleine 200 euro aan materiaal.
Eric.
bollen neus
Hero Member

« Antwoord #736 Gepost op: 30 Juli 2020, 18:25:29 »

Enkel de eerste bestelling messing materiaal is deze morgen hier afgegeven. De Weinert onderdelen is voor later, nog geen verzendmail ontvangen, dus de Nohab zal hier nog wat langer moeten wachten op verdere afwerking.
Eric
bollen neus
Hero Member

« Antwoord #737 Gepost op: 2 Augustus 2020, 09:20:16 »

Weinert onderdelen zijn nu eindelijk binnen bij verdeler, worden morgen verzonden per post. Is me wel al opgevallen dat het de laatste 3 maand langer duurt en moeilijker is om aan axtra materiaal en onderdelen te geraken. Zal ook wel dels zijn door de huidige toestand en misschien  ook wel wat de verlof periode?
Maar we leven dus nog steeds in hoop.
Eric.
bollen neus
Hero Member

« Antwoord #738 Gepost op: 2 Augustus 2020, 16:07:48 »

Genieten van de rust, de zon en van een lekkere zelfgemaakte cocktail, méér moe da nie zijn zulle, Cheers

Eric.
hubertus
Hero Member

« Antwoord #739 Gepost op: 2 Augustus 2020, 16:10:21 »

Proost  Grin
bollen neus
Hero Member

« Antwoord #740 Gepost op: 4 Augustus 2020, 17:06:33 »

Weinert onderdelen zijn afgegeven deze morgen, klein doosje met 8 items in een kleine 90 eurookes.

Kleine onderdeeltjes zijn niet zo goedkoop en als ze erop staan zie je het verschil wel degelijk.
Tismaar voor de verkoop laterst nietwaar? Tussen haken der staat een O model te koop aangeboden op 2dehands.be van mij.
Eric.
bollen neus
Hero Member

« Antwoord #741 Gepost op: 6 Augustus 2020, 13:22:41 »

Aan het sorteren van foto's, kom ik deze nog tegen uit de oude doos. Toen er nog maar 3 Heljzn schaal O modellen hier waren en een kleine 100 stuks Ho bolle neuzen.
Nu zijn het reeds 13 Heljans en slechts een 30 tal Ho modellen die hier nog staan.
Het kan verkeren mijn gedacht.
Eric.
Pagina's: 1 ... 48 49 [50]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinTopic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB
« vorige volgende »
Ga naar: