Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: 10de Modelspoor Expo 2024 (28 en 29 September te Wieze)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 10de Modelspoor Expo 2024 (28 en 29 September te Wieze)  (gelezen 2322 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
tothebeach
Full Member

« Gepost op: 5 September 2024, 08:48:54 »

De Grote Modelspoor Expo wordt sinds 2002 om de twee jaar georganiseerd door de uitgever van Belgiës grootste modelspoortijdschrift, Modelspoormagazine / Train Miniature Magazine en Belgiës bekendste blad voor grootspoor, Spoorwegjournaal / Journal de chemin de fer.

De expo heeft een erg gewaardeerd tentoonstellingsdeel met meer dan 30 modelbanen die tot de top uit West-Europa behoren. Tevens vindt tijdens het expo-weekend de apotheose plaats van de minibaantjes- en dioramawedstrijd met elk +/- 15 deelnemers. Het evenement trekt tweejaarlijks meer dan 5.000 bezoekers.

Modelspoormagazine, het toonaangevende maandblad voor modelspoor, organiseert al voor de tiende maal Belgiës grootste modelspoorexpo. Deze tentoonstelling, die internationaal bekend is, richt zich tot iedereen, jong en oud die geboeid zijn door de wondere wereld van de miniatuurtrein.

Zaalindeling
Lijst van deelnemers

Website met iets meer info: modelspoorexpo.be

Groet,
Michel

De tekst en het plaatjes geleend van de website

Noordwaarts
Hero Member

314*

« Antwoord #1 Gepost op: 5 September 2024, 20:42:55 »

Ik heb alle voorgaande edities bezocht en kan zeggen dat die de moeite waard waren.
Opnieuw op een nieuwe locatie, dus ik ben benieuwd.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
tothebeach
Full Member

« Antwoord #2 Gepost op: 9 September 2024, 15:43:12 »

tof, dus ik zie je daar? Smiley Ik sta in het franse straatje met (modelbaantje en demo), met aan de andere kant een luikse smeerboel (le Bassin) en een grote Franse modelbaan (La ligne du Gerize).

Groet,
Michel

Den Eric
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 9 September 2024, 15:51:21 »

Als de gezondheid blijft zoals deze nu is zal er dit jaar geen enkele beurs en/of tentoonstelling kunnen  bezocht worden. Heb er al veel gemist en hoop doet leven zeggen ze maar die zit een beetje diep in de grond verborgen denk ik.
Den Eric.
tothebeach
Full Member

« Antwoord #4 Gepost op: 9 September 2024, 16:13:23 »

Ach dat is jammer Eric. Sterkte de komende tijd en ik hoop op herstel.

Groet,
Michel

tothebeach
Full Member

« Antwoord #5 Gepost op: 26 September 2024, 14:30:56 »

Afgelopen weken druk bezig geweest met de voorbereidingen. Door wat onverwachte externe activiteiten was mijn zomer anders dan verwacht. Maar ik denk dat ik er nu wel bijna ben. Dat valt te lezen in mijn blog.

Geen verrassingen, een demo, een baantje en een aantal artikelen met voorbeelden.

Bij het modelspoormagazineforum werd een foto getoond van de lege hal. Leuk om dit zo te zien. Ik ben benieuwd, en volgens mij sta ik hier:

Tot morgen, zaterdag en anders zondag!

Groet,
michel

tothebeach
Full Member

« Antwoord #6 Gepost op: 3 Oktober 2024, 09:04:42 »

Het was een fijne beurs met veel aanloop. Op het hoekje bij het cafetaria zat ik een demo te geven (huisjes van karton), al had ik beter de natuurstenen huisjes als demo kunnen gebruiken. Daar kreeg ik vrij veel vragen over. Leuk was dat ik op tafel niveau aan het bouwen was, waardoor ik veel kinderen heb zien langskomen. Daardoor kon ik hun goed  aanspreken.

Aan rondlopen ben ik niet toegekomen. De foto's die ik heb gemaakt zijn van vrijdagmiddag, tijdens de opbouw en misschien een paar van zaterdagochtend.

Nog wat plaatjes en andere tekst is te lezen op mijn blog

Groet,
Michel

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: 10de Modelspoor Expo 2024 (28 en 29 September te Wieze)
« vorige volgende »
Ga naar: