Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Eurospoor 2016  (gelezen 47212 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #45 Gepost op: 1 November 2016, 16:52:33 »

Ach, dat werd vermeld met een enkel zinnetje, de bijdrage van BNLS nam een alinea in beslag. Zegt toch genoeg  Wink

Normaal reageer ik niet op onnozele opmerkingen, maar als je het verschil tussen een zin een een alinea niet weet,
dan wordt het hoogtijd je schoolgeld terug te halen!

Dit is een alinea:
Positief aan de modelspoorhobby vinden wij dat er steeds mooiere modelbanen en scenery worden gebouwd. Een genot om naar te kijken. De dioramawedstrijd was een lust voor het oog. Wij willen Jeffrey, Modelspoorwijzer en Railhobby hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en geweldige dioramawedstrijd en alle sponsors voor hun bijdrage. De kwaliteit van de inzendingen wordt (in onze ogen) steeds beter en is daarmee een goede bijdrage aan de kwaliteit van de beurs als geheel. Wij feliciteren de 1e prijswinnaars Bram Kok (bij de Jeugd) en Pascale Kok (cataegorie vanaf 18 jaar) en jan Klein met zijn prijs voor het bewegende element.

Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #46 Gepost op: 1 November 2016, 17:00:55 »

Hoogtijd? Pot en ketel enzo.

Ik zie de reden tot verwarring al, Leo heeft twee verschillende berichten geschreven voor BNLS en MSW.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #47 Gepost op: 1 November 2016, 17:09:02 »

Had jij geen journalistiek gestudeerd?
Nooit geleerd dat je je bronnen moet checken?

De eindconclusie is dus dat Leo op BNLS zowel de dioramawedstrijd als de BNLS-stand noemt
en dat hij hier hier op BNLS geen woord waard acht. Geen woord = minder dan een alinea en minder dan een zin.

En aangezien jij kennelijk zo dol bent op gezegden: iets met een kuil graven en er zelf invallen!   Tongue


Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #48 Gepost op: 1 November 2016, 17:18:00 »

en dat hij hier hier op BNLS geen woord waard acht. Geen woord = minder dan een alinea en minder dan een zin.

Zonder twijfel omdat het misschien een beetje sneu is voor MSW dat de buren het zoveel beter doen qua aanloop. Is toch jammer om dat er dan op de site van MSW in te wrijven door dat zo expliciet in een bericht te zetten. Snap ik ook best van Leo.
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #49 Gepost op: 1 November 2016, 17:18:07 »

Ik wil Leo bedanken voor de zeer prettige samenwerking zowel met de A4 Diorama wedstrijd als ook met ons baantje van de Kalkzandsteenfbriek en de MSW stand.

Verder wil ik hier geen discussies over wie de grootste bijdrage heeft geleverd etc... want het is voor mij zeker geen wedstrijd. Ik ben trots om wat ik heb kunnen neerzetten aan diorama's gebouwd door de deelnemers aan de A4 diorama wedstrijd en ik vindt het super wat BNLS elk jaar weer neer zet op Eurospoor. We hebben elkaar nodig om de hobby te promoten en op de juiste manier onder de aandacht te brengen.

Ik zeg op naar volgend jaar .....

Jeffrey
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #50 Gepost op: 1 November 2016, 17:23:52 »

Precies Jeffrey! We gaan ook van de volgende editie van de dioramawedstrijd weer een succes maken.
Wederom dank voor jouw werk en dat van de MSW-crew. Die hadden een stand die letterlijk stond als een huis.
Vlakbij heb ik een stand gezien waar de kleedjes op de tafels nog niet eens recht lagen...   Wink

Het grappige is overigens dat uitgerekend op BNLS een timelapse-video van de dioramawedstrijd is te zien.
Het grote gapende gat aan de rechterkant van de BNLS-stand zie je nergens op foto's of video's.
Al die niet benutte vierkante meters worden uiteraard angstvallig buiten beeld gehouden.  Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #51 Gepost op: 1 November 2016, 17:42:15 »

Goed bezig, gert, goed bezig.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #52 Gepost op: 1 November 2016, 17:46:25 »

Fijn dat we het eens zijn.   Cool

Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1964


« Antwoord #53 Gepost op: 1 November 2016, 18:04:29 »

Eelco,
jij bent degene die Gert aanvalt op zijn enthousiasme. Dat kinderlijke gedrag heb je al eens eerder laten zien.

De grote Bnls-stand waar jij over praat heeft inderdaad een groot oppervlak in bezit. Het is alleen dieptriest dat je op een forum met 1099478 gebruikers niet eens genoeg mensen kan vinden om een stand te vullen.
Ik zal een foto van vrijdag 13:00 uur toevoegen, je was er niet, maar dan heb je toch nog een beeld hoe het er zonder jou uitzag.



Ik geniet hier van een kleinschalig forum zonder azijnpissers, herstel, met 1 azijnpisser, wat niet hoeft te bedelen om geld om de boel draaiende te houden. Dus doe me een lol, zout op naar dat "goede" forum van je en ga daar bedelen om geld, in plaats van de boel hier te komen verzieken.
Gelogd

mvg,
 Sander
Joran
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 588


« Antwoord #54 Gepost op: 1 November 2016, 18:29:41 »



 Grin

Overigens vond ik dat Kalkzandsteen baantje erg fraai! Ik houd wel van die rustige kleine baantjes, met veel ruimte voor scenery  Duim omhoog

Die van die drie mannen van OMC Hilversum was ook tof. Geen idee hoe dat baantje heet. Laat goed zien dat je op een kleine oppervlakte ook wat leuks neer kan zetten wat ook nog eens af komt. Hier wordt ondertussen hard gewerkt aan de eerste bakken voor Rekendam. Zal het topic weer eens updaten, niet dat het iets met Eurospoor te maken heeft   :Smiley
« Laatste verandering: 1 November 2016, 18:34:46 door Joran » Gelogd
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #55 Gepost op: 1 November 2016, 18:50:26 »

Dank voor de foto Sander, hij geeft alleen een vrij vertekend beeld omdat het op de zaterdag en zondag aanzienlijk drukker en voller was op de stand. Maar dat terzijde.

Eurospoor was hoe dan ook een succes voor alle partijen en ook volgend jaar weer een mooie editie. Jeffrey met zijn A4 diorama's (Alkmaar was een leuke verrassing voor een oud-Alkmaarder als ik) en BNLS met raad en daad voor de modelspoorder.

En natuurlijk ga ik niet weg van MSW, Sander, er zijn hier een aantal draadjes die ik met interesse volg. Zoals het draadje met de Duitse militaire trein. Zonde om dat te moeten missen.

Eelco
Gelogd
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #56 Gepost op: 1 November 2016, 21:19:50 »

Hmmm...jammer 'dit'

Anyway, de stand van BNLS was te groot.
Kan heel leuk en lekker zijn, een grote stand, maar dan moet er wel wat te zien zijn.
En als ze dan zo groot is, 'lijkt' het al snel alsof er niets te zien was. (wat natuurlijk niet zo was)
Er was nu lekker veel ruimte voor bv speciale (trein)modellen om die tentoon te stellen.
Daar kwamen altijd veel mensen op af. Op bv fraaie vitrine trappen.

Of er een speelhoek in maken voor de kids.
Of er een inloop gedeelte in maken. Of mensen zelf iets laten doen.
Video of beamerscherm.

Gewoon wat puntjes.
Wellicht voor 2017.

Bovenstaande kon ook in edities van 2006 t/m 2010
Moet wederom lukken denk ik zo.

En...aangezien Railmagazine BNLS een wamt hart toedraagt, had die wellicht ook in de stand te zien geweest moeten/kunnen zijn.
« Laatste verandering: 1 November 2016, 22:00:43 door Chris van Diesen » Gelogd
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #57 Gepost op: 1 November 2016, 21:35:45 »

Ik wil Leo bedanken voor de zeer prettige samenwerking zowel met de A4 Diorama wedstrijd als ook met ons baantje van de Kalkzandsteenfbriek en de MSW stand.

Verder wil ik hier geen discussies over wie de grootste bijdrage heeft geleverd etc... want het is voor mij zeker geen wedstrijd. Ik ben trots om wat ik heb kunnen neerzetten aan diorama's gebouwd door de deelnemers aan de A4 diorama wedstrijd en ik vindt het super wat BNLS elk jaar weer neer zet op Eurospoor. We hebben elkaar nodig om de hobby te promoten en op de juiste manier onder de aandacht te brengen.

Ik zeg op naar volgend jaar .....

Jeffrey

Het was een zeer fraaie stand ! En gevuld. Top dus. (toch nog lekker veel aanmeldingen Smiley Smiley  )
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Eurospoor 2016
« vorige volgende »
Ga naar: