Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Gezocht: welk merk heeft een kit van een realistisch tankstation?
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Gezocht: welk merk heeft een kit van een realistisch tankstation?  (gelezen 13783 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8829


265*


WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 17 Maart 2019, 09:25:28 »

Je hoeft natuurlijk niet het merk aan te houden waar de kit in wordt verkocht... Wink
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #16 Gepost op: 18 Maart 2019, 12:44:04 »

Klopt. Bij sommige kits zitten decals voor meerdere merken. En anders valt dat altijd zelf nog te maken.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #17 Gepost op: 30 Maart 2019, 11:25:24 »

Dit weekend vindt in DK de modelspoorbeurs van de DMJU plaats.

Tot mijn grote vreugde heeft Hobbytrade zich na haar doorstart geworpen op de productie van Deense gebouwen.
Naast de hieronder afgebeelde huizen en een station heeft men een kleine fabriek en een tankstation aangekondigd!
 Duim omhoog



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 30 Maart 2019, 11:42:10 »

Die witte blokken met huizen zijn ook interessant.
Ik ga eens contact opnemen met de importeur.
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8829


265*


WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 30 Maart 2019, 14:51:28 »

Dat hoekhuis met eventueel wat aangepaste ramen op de eerste verdieping misstaat ook niet op een NL baan.
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #20 Gepost op: 31 Maart 2019, 13:44:50 »

Ik heb zojuist een aantal foto's van die nieuwe gebouwen geplaatst op een Deens forum: https://www.sporskiftet.dk/forum/modeljernbaner/generelt/dwa-hobbytrade-2019

Sommige gebouwen zijn waarschijnlijk wel te vernederlandsen. Maar dat ga ik mooi niet doen.  Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Gezocht: welk merk heeft een kit van een realistisch tankstation?
« vorige volgende »
Ga naar: