Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Modeltrein Expo On Traxs 2017
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Modeltrein Expo On Traxs 2017  (gelezen 18353 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 14 Maart 2017, 11:17:13 »

Gedeeltelijk eens en gedeeltelijk oneens.
Punt is wel : Het is (tot nu toe) nog steeds de keuze van de winkeliers.

Wellicht dat dit voor editie 2018 zal veranderen.
Ik zal hem wel aansporen Smiley
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #16 Gepost op: 14 Maart 2017, 11:55:29 »

Ach, het belangrijkste is toch dat we met Ontraxs misschien wel het allerbeste modelspoorevenement van heel Europa in huis hebben.
Ik heb sinds de late jaren '70 zo'n beetje alle modelspoorevenementen in Nederland en ook heel veel in België en in Duitsland bezocht
en Ontraxs is gewoon ongeëvenaard. Complimenten voor de organisatie dus.  Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #17 Gepost op: 14 Maart 2017, 17:51:39 »

Als je op onderzoek uitgaat, ontdek je de oorspronkelijke functie van het gebouw wel.   Cool

En als je daar te lui voor bent? Grin

Tja, dan weet je het nu nog steeds niet, Koning Raadplaat. Ondertussen heeft Keizer Huub het raadsel al ontrafeld, blijkens een PB-tje dat ik ontving.  Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 14 Maart 2017, 19:36:34 »

Nou, dat is dan fijn voor Zijne Keizerlijke Majesteit Grin.
Gelogd

Ik zie sterren!
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 14 Maart 2017, 20:54:25 »

Ach, het belangrijkste is toch dat we met Ontraxs misschien wel het allerbeste modelspoorevenement van heel Europa in huis hebben.
Ik heb sinds de late jaren '70 zo'n beetje alle modelspoorevenementen in Nederland en ook heel veel in België en in Duitsland bezocht
en Ontraxs is gewoon ongeëvenaard. Complimenten voor de organisatie dus.  Duim omhoog

mvg,
Gert

Ik verwacht de uitgever van een aantal fraaie boeken in 2018 eigenlijk ook wel te Ontraxs Smiley
hint hint.  Grin Grin
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Modeltrein Expo On Traxs 2017
« vorige volgende »
Ga naar: