Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Nederlandse Modelspoordagen te Rijswijk, 11 en 12 januari 2025
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nederlandse Modelspoordagen te Rijswijk, 11 en 12 januari 2025  (gelezen 1429 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
niels b
Hero Member

Arnhem, jaren '80

« Antwoord #15 Gepost op: 13 Januari 2025, 21:15:14 »

Grin
tothebeach
Full Member

« Antwoord #16 Gepost op: 14 Januari 2025, 10:14:55 »

De plek waar Michel zou moeten zitten wel gespot, maar Michel zelf niet. Volgende keer beter.
Jammer dat we elkaar mis hebben gelopen, ik mocht af en toe los lopen. En daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.

Het is een leuke beurs geweest, de workshop liep prima. We hebben veel aanloop gehad en veel mensen kwamen er enthousiast van terug. Weinig kinderen helaas, maar dat komt wel een volgende keer misschien.

Zelf heb ik ook wat rondgelopen en onder meer wat dingetjes gekocht voor de komende smalspoorbaantjes. Er volgt nog een verslagje met wat foto's.

Groet,
michel

tothebeach
Full Member

« Antwoord #17 Gepost op: 16 Januari 2025, 09:42:34 »

Even nog wat plaatjes van afgelopen weekeinde:

Een kleine verrassing, Werksbahn VEB Chemische Werke, gebouwd met Scalescenes. Grappig om de voor mij bekende gebouwen zo op een Duits baantje tegen te komen.

Eindelijk heb ik de kans genomen om foto's te maken van dit baantje van Luc de Martelaer. Helaas was het net te donker in de zalen, waardoor de sluitertijd net wat traag was. Het blijft een grappig baantje, en doet mij uitkijken naar een nieuw project ven hem.

Numéro 4; een kleine verrassing voor mij, gemaakt door Jasiu van Haarlem. Met eenvoudige materialen weet hij een leuk sfeertje neer te zetten.

Een inglenook van Frank Bunnik. Heel mooi leeg en een leuke uitwerking van een bekend concept.

Dat landschapsbanen niet voorbehouden zijn aan tweerailers blijkt wel met dit baantje. mooi uitgewerkt.

En gewoon omdat ik hier in 2023 overheen gefietst ben. Mooi gebouwde brug, grappige opstelling met een van kant wisselende achtergrond. Hopelijk komt er bij deze brug ook iets dergelijks, want dan komt ie meer tot zijn recht.

En gewoon omdat ik een zwak heb voor smalspoor Smiley

Op mijn blog staan wat meer foto's van de eerste 4 baantjes.

Groet,
michel
« Laatste verandering: 16 Januari 2025, 09:45:27 door tothebeach » Gelogd

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Nederlandse Modelspoordagen te Rijswijk, 11 en 12 januari 2025
« vorige volgende »
Ga naar: