Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Rocky rail  (gelezen 6810 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Gepost op: 28 April 2021, 15:02:33 »

Ik heb al een paar dagen, dat de site van Rocky rail niet is te benaderen. Weet iemand meer?
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 28 April 2021, 18:37:49 »

Ik zie in het Nederlands (terwijl het een site is met de extensie .com) een mededeling staan dat de website is geschorst en de gegevens zijn verzonden naar de beheerder.

Nu weet ik niet wat 'de gegevens' zijn en of dit een mededeling is van een Vlaamse tussenpartij, maar het lijkt erop alsof dit een actie is van de provider. Naar het waarom kunnen we alleen maar gissen. Ik zal de vraag even uitzetten bij het Belgische forum van Modelspoormagazine.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 28 April 2021, 21:20:33 »

Reactie gekregen op het Belgische forum: de eigenaar van Rocky Rail is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 28 April 2021, 23:48:01 »

Opgelost, https://shop.rocky-rail.com/nl/ doet het weer.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Rocky rail
« vorige volgende »
Ga naar: