Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Spielwarenmesse 2021 verzet naar de zomer
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Spielwarenmesse 2021 verzet naar de zomer  (gelezen 6545 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 29 September 2020, 11:17:28 »

De Spielwarenmesse zal volgend jaar niet in januari plaatsvinden, maar in de zomer.

https://www.spielwarenmesse.de/messe/messeprofil/language/38/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #1 Gepost op: 29 September 2020, 14:06:05 »

Tja, het nieuws is tegenwoordig meestal toch al tevoren bekend en dat gaat virtueel. Hoop dat men daar niet ook aan (daar dus onnodige) corona-vertraging gaat doen.
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 29 September 2020, 16:42:44 »

Dat verwacht ik eigenlijk niet, Frank. Ik denk dat het eerder voor nog meer modelspoorfabrikanten een reden zal zijn om de Spielwarenmesse te laten voor wat het is.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 27 Oktober 2020, 13:42:11 »

De Spielwarenmesse heeft inmiddels een concrete plek op de agenda gekregen: 20- 24 juli 2021.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Spielwarenmesse 2021 verzet naar de zomer
« vorige volgende »
Ga naar: