Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2019Topic: Dienstregeling Messe TV (Interviews door Frank Buttig)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Dienstregeling Messe TV (Interviews door Frank Buttig)  (gelezen 29478 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Gepost op: 27 Januari 2019, 11:27:47 »

Vanaf woensdagochtend 10:00 uur live: https://www.xtrain24.de/tipps-themenwelten/messe-tv/

mvg,
Gert






Tikfout in titel hersteld
« Laatste verandering: 27 Januari 2019, 13:01:28 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 27 Januari 2019, 11:29:08 »

Zou iemand anders even op 'Meld dit bericht aan de moderator' kunnen klikken met het verzoek dit draadje sticky te maken?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Januari 2019, 12:03:42 »

Goed om weten, altijd fijn om wat live nieuws te horen en zien. Ga dit zeker in het oog houden. Duim omhoog
Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 30 Januari 2019, 11:49:37 »

Naast de bekende video's van Frank Buttig hebben we natuurlijk ook weer de Italiaanse site met veel foto's: http://www.ferrovie.info/forum/viewtopic.php?f=15&t=30834

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 31 Januari 2019, 13:17:36 »

Ik hoor hem vree graag bezig ook al schiet hij af en toe eens een ferme" kemel" af maar der staat nergens iemand die dan luidkeels roept van "cut"  Grin
Eric.
« Laatste verandering: 31 Januari 2019, 13:19:21 door bollen neus » Gelogd
bollen neus
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 2 Februari 2019, 10:39:30 »

Juist naar de reportage gekeken over de stand NMJ, zowaar dezelfde locomotieven te zien als dat er hier staan. Vreemd toch? Grin
Wel knap materiaal maar dat wisten we al.
Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #6 Gepost op: 2 Februari 2019, 11:12:32 »

Ja, NMJ maakt doorgaans modellen van hoog niveau (met een navenant prijskaartje). Ik ga ook even naar Finn Moe kijken. Aardige man, die zelfs een beetje Nederlands spreekt.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 2 Februari 2019, 11:42:14 »

Yep Moe en Finn zijn toffe mensen om een gesprek te voeren, verleden jaar 2 maal tegen het lijf gelopen, eens in Oslo en dan nog eens in Keulen. En de juiste afspraken gemaakt over bestelling en hebben zich daar dan ook aan gehouden.
Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #8 Gepost op: 5 Februari 2019, 16:30:20 »

Voor de liefhebbers van modelauto's hier een handig overzicht van het Messe-nieuws: https://namac.nl/neurenberg2019/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2019Topic: Dienstregeling Messe TV (Interviews door Frank Buttig)
« vorige volgende »
Ga naar: