Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Lemke Collection 2020  (gelezen 12423 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 24 Januari 2020, 13:56:02 »

https://www.lemkecollection.de/media/files_public/iqlbqjyrf/LEMKE%20Katalog%202020.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Januari 2020, 14:05:32 »

Voor N-spoorders met lastige huisgenoten is dat spoorwegkanon wel een uitkomst.
Er staat helaas niet bij of het ook functioneel is.  Grin
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 24 Januari 2020, 14:06:28 »

De TEE Rheingold van LS Models wordt met drie sets als nieuw aangeduid. Bij dat merk ben ik inmiddels de draad kwijt, dus ik weet niet of het echt nieuw is of weer als nieuw wordt aangemerkt omdat het nog altijd niet is uitgeleverd. In ieder geval wel interessant voor de Nederlandse markt. Het gaat om sets 46271, 46272 en 46273.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 24 Januari 2020, 14:08:13 »

Ook interessant zijn de Heljan-modellen. Die maakt Heljan kennelijk speciaal voor Lemke, want op Facebook en op hun website is daar nog niets over gemeld.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Januari 2020, 14:26:16 »

Zover ik weet zijn de Rheingold-rijtuigen nog nooit geleverd, maar wel al jaren geleden aangekondigd.
Er zal wel een gedachte achter zitten om ze nu weer opnieuw als nieuwtje op te voeren, maar ik heb geen idee welke.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 24 Januari 2020, 14:28:00 »

Ik zal maar wijselijk mijn mond houden aangaande de modellen-politiek van LS Models...    Lips Sealed

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #6 Gepost op: 9 Oktober 2020, 08:33:36 »

Herfstnieuws: https://www.lemkecollection.de/media/files_public/mjbvspeng/LEMKE%20Herbst-Neuheiten%202020.pdf?fbclid=IwAR1PuXcEIYA0kG9fD7oFxGjv95ANm3fmIpuPNCh0EWpCiEQ6b9SbCZPW-qk

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2020Topic: Lemke Collection 2020
« vorige volgende »
Ga naar: