Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Märklin 2022  (gelezen 25475 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #30 Gepost op: 5 April 2022, 18:55:05 »

Ondertussen zijn de eerste modellen al in diverse Deense winkels gearriveerd. Een winkel die ik daar vaak bezoek, meldt op hun Facebookpagina dat Märklin haar dealers bij voorbaat al een aantal exemplaren heeft toegewezen en dus is er nu sprake van het uitzonderlijke verschijnsel dat een model dat zaterdag wereldkundig werd gemaakt, drie dagen later in de winkel ligt! Dat lijkt mij een absoluut wereldrecord.

Ik ben erg benieuwd of Märklin dit kunstje nu voor andere landen gaat herhalen. Ik vermoed namelijk dat dit een soort 'pilot' is van de marketingafdeling en dat men bij bewezen succes (en daar lijkt het wel op, want Deense modelspoorders kunnen hun geluk niet op en kunnen bijna niet geloven wat hen overkomt) dit vaker wil gaan doen.

Hoe mooi ik 'm ook vindt, ik laat hem toch maar aan mij voorbij gaan, denk ik.



mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #31 Gepost op: 9 Juni 2022, 17:48:46 »

Zomernieuws: https://streaming.maerklin.de/public-media/1az3b/snh22/maerklin/DE_mae_sonh2022.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #32 Gepost op: 9 Juni 2022, 21:06:26 »

Video zomernieuws: https://www.youtube.com/watch?v=lEx7lHaO8v0

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #33 Gepost op: 15 September 2022, 14:14:53 »

Herfstnieuws: https://streaming.maerklin.de/public-media/m/hn_22/DE_mae_henh2022.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #34 Gepost op: 15 September 2022, 14:35:23 »

Leuk, die vijfdelige containertrein uit de jaren '80. Maar die prijs...    Undecided

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #35 Gepost op: 15 September 2022, 14:49:04 »

BR 151 in Spoor 1 maar liefst in zeven verschillende varianten tegelijk.  Shocked

Wie ze allemaal in één keer koopt, had voor hetzelfde geld een Fiat Tipo Station Wagon of een Skoda Scala kunnen kopen. In schaal 1:1 wel te verstaan.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #36 Gepost op: 15 September 2022, 15:03:11 »

Video: https://www.youtube.com/watch?v=JRevOs_Tpz0

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #37 Gepost op: 29 September 2022, 18:11:36 »

Opnieuw een tamelijk onverwachte stoomlocomotief van een klein land bij Märklin:

https://www.maerklin.de/de/lp/2022/ueberraschungsmodell-2022

Je begint je af te vragen of na Denemarken en Tsjechië straks Nederland aan de beurt is?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #38 Gepost op: 7 Oktober 2022, 00:21:33 »

https://www.maerklin.de/fileadmin/media/lp/website/Landingpages/2022/ueberraschungsmodell_2022/Posterprospekt_39498_DE_EN.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8829


265*


WWW
« Antwoord #39 Gepost op: 1 December 2022, 22:12:34 »

Krijgen we nu een Koploper wedloop?

https://www.modeltreincenter.nl/blogs/hetlaatstenieuws/de-maerklin-ns-koploper-icm-keert-weer-terug-in-20/
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #40 Gepost op: 1 December 2022, 22:53:16 »

Wahaa! Niet te geloven.  Grin

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1579


Benoemd snoodaard


« Antwoord #41 Gepost op: 1 December 2022, 23:29:57 »

Weten ze dat bij Märklin ook al?
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8829


265*


WWW
« Antwoord #42 Gepost op: 2 December 2022, 14:19:47 »

Geen idee?  Huh?

Van de Facebook pagina van PijpLines

Citaat
Gezien het bericht inmiddels al naar buiten is gekomen dat Marklin in 2023 met de Koploper terug gaat komen in 1:87 H0 doen wij er ook maar een bericht over naar buiten.
Wat wij zover weten is dat in 2023 een 3-delige koploper gaat komen in 1:87 H0 voor wisselstroom en natuurlijk gelijkstroom. Het zal ook gaan om een uitvoering van voor de revisie. Zeker een mooi bericht voor velen. Meer informatie hierover zal straks bij alle noviteiten bekend gemaakt gaan worden.
Betreffende een N spoor koploper. Hier is het vrijwel zeker van dat deze niet meer komt gezien de mal voor het N model bij minitrix niet meer in goede staat is. Dus hier hoeft echter geen rekening mee gehouden te worden.
Gaan er nog andere merken mee komen? Dat weten wij ook niet, er zijn vast plannen voor, maar dat gaan we vanzelf wel merken of er meer keuze gaat komen. Vrijwel zeker is nu dat in ieder geval Marklin/Trix in 2023 met een mooi model gaat komen in de welbekende schaalverhoudingen die we van Marklin gewend zijn.
Voor het bestellen van het model advieseren wij nog even te wachten tot het allemaal echt officieel bekend is gemaakt. Dan zal het model in de webshop staan en kunnen de reserveringen opgenomen worden. Daarvoor dus nog even geduld.
2023 gaat een echt NS jaar worden. Een Koploper, DD-AR stam met 1700, Plan V die nog van Roco moet komen en wat al niet meer dat nog bekend gemaakt moet worden.

Maar ook

Citaat
JAWEL JAWEL!!!
Exact-Train komt ook met de Koploper. Spoedig meer info op onze website!!!!
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2022Topic: Märklin 2022
« vorige volgende »
Ga naar: