Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2023Topic: Hornby International 2023 (Arnold, Jouef, Electrotren, Rivarossi, Lima)
Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hornby International 2023 (Arnold, Jouef, Electrotren, Rivarossi, Lima)  (gelezen 4868 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 11 Januari 2023, 10:20:10 »

https://d63oxfkn1m8sf.cloudfront.net/8016/7327/4937/Hornby_HINT_CAT23_web-low_res_1.pdf

Ben benieuwd hoe lang die link stand houdt, gezien het feit dat deze pdf duidelijk nog niet gedeeld mocht worden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 11 Januari 2023, 10:26:58 »

Bij Rivarossi zo te zien de volledige Rheingold!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 11 Januari 2023, 10:30:49 »

En zo te zien een compleet nieuw digitaal besturingssysteem: HM/DCC

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 11 Januari 2023, 13:26:06 »

Ik vraag me toch af of dat digitale systeem via Bluetooth nou echt zoveel voordelen biedt?
Hebben jullie nou vaak dat een loc hapert omdat hij even geen stuurinformatie ontvangt?
En wie zegt dat informatie via Bluetooth altijd vlekkeloos overkomt?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 11 Januari 2023, 20:14:51 »

Is toch handig als je vanuit je auto met carkit je treinbaan kunt besturen?

Die Rheingold is wel leuk, mits goed uitgevoerd. Wel jammer dat ze de sets zo hebben verdeeld met de restauratie in de ene en de clubwagen in de andere.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 11 Januari 2023, 20:41:55 »

Want die had jij allebei juist niet of wel willen hebben?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 11 Januari 2023, 21:05:05 »

Bij nader inzien vind ik het toch wel goed.
De clubwagen vind ik de meest interessante.
Vanaf Mainz/Mannheim zat die in een trein met drie rijtuigen richting München, ideale lengte voor de modelbaan. Maar dan heb je dus een rijtuig over.
Maarrrrr... Als de bronnen juist zijn, bestond in zomer 1986 het deel naar München uit vier rijtuigen. En zover ik mij druk maak om de het precieze jaar, is het op mijn baan augustus 1986.
Voor de meeste andere liefhebbers was drie sets van drie logischer geweest en losse rijtuigen prettiger.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #7 Gepost op: 12 Januari 2023, 13:44:05 »

Hornby heeft nu ook de 2023 catalogi van de verschillende merken vrijgegeven. Ik zal ze dadelijk in aparte draadjes zetten.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #8 Gepost op: 4 Februari 2023, 15:36:56 »

Video: https://www.youtube.com/watch?v=OZp3orJm9zE

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #9 Gepost op: 10 Februari 2023, 13:55:07 »

Jouef pdf-file Vossloh DE18: https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/1015/jouef_vossloh_de_18_diesel_locomotive_pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #10 Gepost op: 16 Februari 2023, 00:28:35 »

Hornby lijkt een enorme blunder te hebben begaan bij het ontwerp van hun nieuwe rails voor schaal TT: https://www.youtube.com/watch?v=y6JmnJrxcdI&t=615s

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #11 Gepost op: 16 Februari 2023, 12:14:09 »

Tja, Hornby wordt niet gespaard: https://www.youtube.com/watch?v=yBQ5l48LpvY

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 16 Februari 2023, 13:04:27 »

Vast de buitenspoorstaaf voor en de binnenspoorstaaf na de Brexit ontwikkeld.  Cool
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1538


Benoemd snoodaard


« Antwoord #13 Gepost op: 16 Februari 2023, 15:35:14 »

Als dat echt waar is, is dat wel serieus slordig inderdaad... Shocked
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #14 Gepost op: 16 Februari 2023, 15:48:33 »

1 april duurt nog anderhalve maand, dus het is echt waar.



Vast de buitenspoorstaaf voor en de binnenspoorstaaf na de Brexit ontwikkeld.  Cool

Ha ha! Wist je dat er alweer een tijd geleden een complete Mars-missie van NASA mislukt is omdat men deels met inch- en deels met centimeter-maten rekening had gehouden?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2023Topic: Hornby International 2023 (Arnold, Jouef, Electrotren, Rivarossi, Lima)
« vorige volgende »
Ga naar: