Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mabar 2023  (gelezen 4069 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16725


300 *


« Gepost op: 19 Januari 2023, 13:45:12 »

https://mabar.es/es/c-55-0-0/Novedades-H0-2023/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16725


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 4 Februari 2023, 15:15:56 »

Schaal N: https://mabar.es/es/c-56-0-0/Novedades-N-2023/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16725


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 23 November 2023, 22:15:47 »

Het is helaas over en uit voor Mabar. Zojuist ontving ik een mailtje met het volgende bericht:


Apreciados clientes,

Después de 18 años como fabricantes de trenes eléctricos os comunicamos que el próximo 30 de Noviembre cerramos las puertas y dejaremos de fabricar.

Ha sido una decisión dificil de tomar, pero como bien sabéis en el último año no hemos fabricado ningún modelo, hace 14 meses nos Hackearon el correo electrónico interceptaron las cuentas de los pagos a fábrica y nos estafaron una cantidad muy elevada de dinero, hemos intentado seguir, pero nos es imposible continuar.

Muy agradecidos a todos por vuestro apoyo durante todos estos años, muy orgullosos del trabajo realizado y de haber aportado nuestro granito de arena a este maravilloso mundo del modelismo ferroviario.

¡No es una despedida es un hasta pronto!

Un cordial saludo,

Ramón Boada

Clotilde Villas






De laatste tijd viel het me in hun mailings al op dat ze van alles te koop aanboden, waaronder demonstratiebanen. Dus eigenlijk zag ik het wel een beetje aankomen.
Ik weet alleen niet hoe ik  ¡No es una despedida es un hasta pronto! moet interpreteren. Geen vaarwel, maar tot ziens? Laat men Mabar bewust failliet gaan en komt men nog onder een nieuwe naam terug?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1537


Benoemd snoodaard


« Antwoord #3 Gepost op: 23 November 2023, 22:36:26 »

Triest verhaal lijkt wel. Inderdaad laat maar failliet gaan en opnieuw beginnen, niet heel netjes. Eigenlijk: wij de dupe, iedereen de dupe en dan opnieuw beginnen.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2023Topic: Mabar 2023
« vorige volgende »
Ga naar: