Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: Faller 2017  (gelezen 10665 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 1 Februari 2017, 10:52:00 »

http://www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/_blaetterkatalog/epaper-FALLER_Neuheiten_2017/index.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 1 Februari 2017, 11:26:43 »

Pagina 46: bouw je eigen Faller Car System-auto!   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Bert Sprinter
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


« Antwoord #2 Gepost op: 1 Februari 2017, 12:21:20 »

Pagina 46: bouw je eigen Faller Car System-auto!   Duim omhoog

mvg,
Gert

Daar was ik ook nieuwsgierig naar, maar wel behoorlijk duur!

Bert Sprinter
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 1 Februari 2017, 15:53:51 »

Nu ook als pdf-file: http://www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/_blaetterkatalog/epaper-FALLER_Neuheiten_2017/epaper/FALLER_Neuheiten_2017.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Bert Sprinter
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


« Antwoord #4 Gepost op: 1 Februari 2017, 16:24:11 »


Die was er al die tijd al, in de eerste link gewoon links op het symbool downloaden klikken.

Bert Sprinter
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 1 Februari 2017, 16:45:57 »

Ik plaats dat als service voor mensen die dat niet zien. Zoals ik hier honderden berichten over de Spielwarenmesse als service plaats.
Dat is doorgaans behoorlijk nuttige informatie. Jouw commentaar voegt echter niets toe.

groet,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Bert Sprinter
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


« Antwoord #6 Gepost op: 1 Februari 2017, 18:20:37 »

Ik plaats dat als service voor mensen die dat niet zien. ....... Jouw commentaar voegt echter niets toe.

groet,
Gert

Je had het gewoon zelf niet gezien. En dat laatste: je klinkt net als de buren. 

Mijn commentaar was bedoeld als service zodat mensen meteen bij de eerste link het bestand kunnen downloaden. Scheelt weer een paar clicks. Dus voegt het wat mij betreft wel wat toe.

Bert Sprinter
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #7 Gepost op: 1 Februari 2017, 18:26:56 »

Je had het gewoon zelf niet gezien. En dat laatste: je klinkt net als de buren. 

Ik zou mijn toon een beetje matigen als ik jou was. En als je hier niet bevalt, dan ga je toch gauw terug naar de buren?
O wacht, daar zit de deur zeker op slot?  Cheesy

groet,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #8 Gepost op: 1 Februari 2017, 23:31:22 »

De volledige catalogus 2017/2018 (118 Mb): http://www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/allgemeines/FALLER_Katalog_2017_DE.pdf

mvg,
Gert







Link gerepareerd
« Laatste verandering: 2 Februari 2017, 10:30:06 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Bert Sprinter
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


« Antwoord #9 Gepost op: 2 Februari 2017, 12:58:31 »

Je had het gewoon zelf niet gezien. En dat laatste: je klinkt net als de buren. 

Ik zou mijn toon een beetje matigen als ik jou was. En als je hier niet bevalt, dan ga je toch gauw terug naar de buren?
O wacht, daar zit de deur zeker op slot?  Cheesy

groet,
Gert

Nee hoor, helemaal vrijwillig weggegaan.  Duim omhoog Duim omhoog

Over 'toon' gesproken zeg. En dan ga je me ook nog bedreigen?

En dat allemaal omdat je met je neus gekeken hebt en ik je daar (heel netjes) op gewezen heb?

Bert Sprinter
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #10 Gepost op: 2 Februari 2017, 13:05:49 »

Kappen nu Bert! Je bent een goede modelbouwer en wat je laat zien vind ik heel mooi.
Maar helaas blijk je ook een zeer vervelend forumlid. Je hebt in korte tijd een aantal mensen tegen je in het harnas gejaagd.
Zelfs mensen die het in eerste instantie voor je opnamen. Zowaar een prestatie. Maar geen prestatie waar je trots op kunt zijn...
Bij mij ben je totaal aan het verkeerde adres met je gedoe.

Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Bert Sprinter
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


« Antwoord #11 Gepost op: 2 Februari 2017, 14:25:39 »

Bij mij ben je totaal aan het verkeerde adres met je gedoe.

Je reageert buitenproportioneel op elk woord dat ik schrijf, hou daar maar eens mee op voordat je mij de les gaat lezen.

Ik heb niks misdaan. Ik heb alleen opgemerkt dat die download link er altijd al was. Blijkbaar een reden om er meteen bovenop te duiken. Ik ben netjes en beleefd gebleven.

Ik hou van treinen en modelbouw en wat jij of anderen van mij vinden verandert daar niks aan. Ik heb geen hekel aan je, maar dat zal je ook wel niet geloven.

En ik ga hier echt niet weg.

Bert Sprinter
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #12 Gepost op: 2 Februari 2017, 14:56:28 »

Jij wilt - en dat is al in andere draadjes gebleken - per se het laatste woord hebben. Nou van mij mag je. Dus je roept hieronder maar wat je wilt. Hierna ga ik wat jou betreft net zoals vrijwel andere dagelijkse bezoekers op dit forum totaal in de negeer-mode.

Ik zal het je nog één keer uitleggen: ik ben niet achterlijk en ik wéét dat de doorblader-pdf ook de mogelijkheid geeft om de file te downloaden en ik wéét dus ook heel goed dat die pdf-file identiek is. Maar dat doet er niet toe. Ik plaatste die link puur als service voor degenen die een pdf-file prettiger vinden om door te kijken (scrollen in plaats van klikken) dan een doorblader-pdf. Jouw opmerking voegde dus  h-e-l-e-m-a-a-l  niks toe. Zoals wel meer van je opmerkingen. Of erger nog: je slaat de plank zelfs finaal mis, zoals in de discussie rondom treinen door Dordrecht. En als je daar dan op wordt gewezen ga je tot vervelendst toe in de verdediging en blijf je dingen beweren die aantoonbaar niet kloppen. Tja, dat roept bij velen irritaties op. En uiteindelijk kozen al behoorlijk wat van de vaste bezoekers hier dus voor negeren. Dat doe ik vanaf nu dus ook. Ik zou zeggen: succes met het modelbouwen. En je roept hieronder verder maar wat je wilt...

De groeten,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Bert Sprinter
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


« Antwoord #13 Gepost op: 2 Februari 2017, 15:58:51 »

Beste Gert,

Ik blijf netjes. Als je nou zelf eens zou kijken in plaats van mij de schuld te geven, dan zul je zien dat als je op die download link klikt je het NORMALE PDF bestand download.

Je kunt het PDF bestand gewoon scrollen zoals bij elk ander PDF bestand! Het is precies hetzelfde PDF bestand als in je tweede link.

De de bladerversie, zoals Faller het noemt, is niet eens een PDF bestand, en je kunt het ook niet downloaden, dat werkt heel anders.

En dat wil er bij jou maar niet in. Moeilijk hé?

De eerste link van Gert:

http://www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/_blaetterkatalog/epaper-FALLER_Neuheiten_2017/index.html
 
Klik links op downloaden, dan 'Alle Seiten' en je krijgt het normale PDF bestand. Je hebt het niet eens geprobeerd!

Edit: Klik links op AlleSeiten en kopieer de link, en dan krijg je dit:

http://www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/_blaetterkatalog/epaper-FALLER_Neuheiten_2017/epaper/FALLER_Neuheiten_2017.pdf

Precies dezelfde link als Gert later heeft gepost. Einde edit.

En als er nog meer mensen commentaar willen geven volg dan eerst die link en download het bestand voor je dat doet! Dan kan je het met je eigen ogen zien.

Mijn opmerking was dus 100% correct.

En als onze Ongelovige Thomas echt zo'n grote jongen is als hij doet voorkomen, dan moet ie het zelf ook maar eens downloaden, en dan hoor ik zijn excuses wel!

Bert Sprinter
« Laatste verandering: 2 Februari 2017, 16:09:27 door Bert Sprinter » Gelogd
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1964


« Antwoord #14 Gepost op: 2 Februari 2017, 19:55:07 »

PB functie, reuze handig om lekker met modder te gooien naar elkaar zonder dat de rest vies wordt.  Grin Wink
Gelogd

mvg,
 Sander
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2017Topic: Faller 2017
« vorige volgende »
Ga naar: