Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2017Topic: Lemke Collection: Hobbytrain, Kato, Minis, Mehano, LS Models, RailAd, Sudexpress
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Lemke Collection: Hobbytrain, Kato, Minis, Mehano, LS Models, RailAd, Sudexpress  (gelezen 2824 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Gepost op: 23 Januari 2017, 17:09:48 »

http://www.lemkecollection.de/media/files_public/qpgfdvvdh/LEMKE%20Neuheiten%202017.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #1 Gepost op: 23 Januari 2017, 18:58:17 »

De City Night Line-rijtuigen uit dat ene setje kosten nu dus omgerekend 80 euro per stuk.  Shocked

Mijn enthousiasme voor LS Models begint plaats te maken voor onverschilligheid die zelfs opschuift in de richting van antipathie.
Kennelijk denkt men goud in handen te hebben of wil men modelspoorders die een trein compleet willen maken nog even maximaal uitknijpen.
Ik hoop van harte dat een ander merk het aandurft CNL-rijtuigen te gaan maken. Wat concurrentie zou de heren in Sourbrodt weer met beide
voeten op de vloer kunnen krijgen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #2 Gepost op: 4 Februari 2017, 19:56:00 »

Video: https://www.youtube.com/watch?v=cRqyTaGFbdQ

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2017Topic: Lemke Collection: Hobbytrain, Kato, Minis, Mehano, LS Models, RailAd, Sudexpress
« vorige volgende »
Ga naar: