Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Handmonster van stand Trainline gestolen tijdens Intermodell
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Handmonster van stand Trainline gestolen tijdens Intermodell  (gelezen 2979 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
rjr
Full Member

Offline Offline

Berichten: 101


« Gepost op: 14 April 2014, 09:12:11 »

Via het grootspoorforum kwam ik achter het volgende bericht:
http://www.train-line45.de/

Er is daar blijkbaar een model gestolen, blijkt van iemand te zijn op het grootspoorforum.
Verzoek vanaf dat forum om te helpen zoeken, en het ook op andere fora te melden.

Geen idee of de lok gestolen is voor verkoop, of voor eigen gebruik. Zeker in het laatste geval zal de kans op terug vinden klein zijn, maar via de moderne media zijn er wel veel mensen te bereiken. Dus als iemand opeens pronkt met zijn nieuwe lok kan het ook al ergens een alarm doen afgaan.

Heb nog een vraag uitstaan of ik foto van de ontvreemde lok mag plaatsen hier. Zal die dan nog toevoegen.

Roelco
Gelogd
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1964


« Antwoord #1 Gepost op: 15 April 2014, 12:15:45 »

Roelco,

Lijkt me juist een goede zaak als je die foto hier post. Bronvermelding erbij, dan moet het goed zijn.

mvg,
 Sander
Gelogd

mvg,
 Sander
rjr
Full Member

Offline Offline

Berichten: 101


« Antwoord #2 Gepost op: 15 April 2014, 12:22:18 »

Hierbij een foto:


Dit is de lok, Er is een beloning uitgeloofd voor de gouden tip: een Seriemodel van de Train Line 6101 naar wens uitgerust met digitale decoder en geluid!

Groet,
Roelco
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Handmonster van stand Trainline gestolen tijdens Intermodell
« vorige volgende »
Ga naar: