Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Inspiratie voor je modelbaan?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Inspiratie voor je modelbaan?  (gelezen 2011 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16791


301 *


« Gepost op: 19 Oktober 2023, 17:15:29 »

Tja, gewoon een overweg is ook maar saai: https://www.nu.nl/303571/video/politieauto-doorzeefd-bij-achtervolging-ontsnapte-tbser-in-noord-brabant.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1588


Benoemd snoodaard


« Antwoord #1 Gepost op: 20 Oktober 2023, 10:59:06 »


Ehmm... Ik mis de relatie met de titel of dit forum. Heb je wel de goede link geplaatst?
Of moeten we een pistool kopen en al onze treintjes van de baan schieten als ze niet meer naar de centrale luisteren?  Grin
« Laatste verandering: 20 Oktober 2023, 11:00:38 door 1200blauw » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16791


301 *


« Antwoord #2 Gepost op: 20 Oktober 2023, 11:45:03 »

Je hebt het filmpje duidelijk niet bekeken, anders zou je de relatie met (model)treinen wel snappen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1588


Benoemd snoodaard


« Antwoord #3 Gepost op: 20 Oktober 2023, 11:57:41 »

Ik had 'm inderdaad niet af gekeken en bovendien het woord "overweg" in de eerste seconden gemist. My bad...
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16791


301 *


« Antwoord #4 Gepost op: 20 Oktober 2023, 13:01:20 »

Het wordt je vergeven.    Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Inspiratie voor je modelbaan?
« vorige volgende »
Ga naar: