Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mercedes A-aanbieding  (gelezen 2587 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 21 Oktober 2022, 13:13:04 »

Over een paar weken bied ik op de beurs in Houten namens de burgemeester van Arnhem een heleboel Mercedes A-modellen aan.
Ideaal voor belading van autotransportwagens.




In totaal zijn er 37 te koop, dus voldoende om drie wagens mee te vullen. Mocht iemand hier belangstelling hebben, dan graag even een PB-tje.

mvg,
Gert





PS: de autotransportwagen is niet te koop.
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1475


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #1 Gepost op: 22 Oktober 2022, 16:47:36 »

Nee, dank je.  Grin

Succes met de verkoop!

Staan de SLK’s al op je transporter?

Grtz,
Niels
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 24 Oktober 2022, 09:33:28 »

Nog niet. Op het bovendek komen A-tjes van de eerste generatie. De SLK's plaats ik onderop.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 24 Oktober 2022, 10:54:41 »

Tot mijn verbazing plaatsen ze in werkelijkheid auto's doodleuk op de overgang van de twee delen van tweeledige autotransportwagens.
In model is dat met de de veel te krappe bogen natuurlijk vragen om problemen, maar kennelijk kan het in werkelijkheid wel:

https://www.bahnbilder.de/bild/deutschland~gueterwagen~4-gattung-l-flachwagen-mit-einzelradsaetzen-in-sonderbauart/1166784/blick-auf-einen-autotransportwagen-der-gattung.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Oktober 2022, 18:47:02 »

Op zich moet het ook in model wel kunnen, in elk geval bij drieassige transporters die in feite maar één draaipunt hebben.
De voorkant van de auto met een pen-gat-verbinding, de achterkant met een pen-sleuf-verbinding, dan kan de auto geen kant op en kan toch de bewegingen van de wagen volgen. 
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 24 Oktober 2022, 21:21:25 »

Oké, maar ik ben dus van plan om de autootjes allemaal te fixeren met cristal clear, zoals de burgemeester van Plettenburg mij had aangeraden.  Cool
Cristal clear is zelfs al aangeschaft.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Mercedes A-aanbieding
« vorige volgende »
Ga naar: