Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Mooi boek winnen? Raadplaatje spelen!
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mooi boek winnen? Raadplaatje spelen!  (gelezen 42329 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #15 Gepost op: 19 November 2014, 17:24:15 »

Zeg 'ns, vrienden, is er ook een einddatum? Met andere woorden, wanneer moeten de antwoorden uiterlijk ingestuurd worden?

Goeie vraag. Het lijkt mij leuk als de winnaar zijn boek nog voor Sinterklaas in huis heeft en aangezien ik het boek naar het postkantoor mag brengen, lijkt mij 1 december wel een aardige sluitingsdatum.
Mee eens, Sander?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #16 Gepost op: 25 November 2014, 00:52:31 »

Dank voor het antwoord, Gert. De oplossing van plaat 2 en 3 heb ik inmiddels gevonden.
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 25 November 2014, 08:03:30 »

Ik voel me gevleid, als maker van plaat 1 Cheesy.
Gelogd

Ik zie sterren!
Edgar
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 691


« Antwoord #18 Gepost op: 25 November 2014, 09:56:28 »

Dat is ook het plaatje met het grootste zoek gebied. Maar wees gerust, je hebt nog een week, dus het gaat je vast ook lukken  Wink

Ik ben overigens niet verbaasd dat eurospoor geen winnaar heeft opgeleverd. Ik vind ze alle drie lastiger dan ze er op het eerste gezicht uit zien. Maar daar moeten we volgende week maar verder over bomen. 
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #19 Gepost op: 25 November 2014, 12:22:55 »

Dank voor het antwoord, Gert. De oplossing van plaat 2 en 3 heb ik inmiddels gevonden.

Nou mensen, Maarten zegt het zo stellig dat je er haast wel vanuit moet gaan dat hij er 2 goed heeft. Daarmee ligt de lat al tamelijk hoog.
Doe je best! 
 Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 25 November 2014, 17:06:11 »

Ik voel me gevleid...
Dat moet je zelf weten. Grin Zoals Edgar schreef, dat is de moeilijkste en die bewaren we voor het laatst.

...als maker van plaat 1.
Dat dacht ik al Cool, maar daar krijgen we geen punten voor.
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #21 Gepost op: 25 November 2014, 17:38:33 »

Dat dacht ik al Cool, maar daar krijgen we geen punten voor.

Precies. En als je geen strafpunten wilt, kun je maar beter niks zeggen over de vermeende saaie persoonlijkheid van de fotograaf van plaat #3.   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Dirk J
Newbie

Offline Offline

Berichten: 43


« Antwoord #22 Gepost op: 26 November 2014, 11:59:23 »

Nu moet ik zeggen dat ik plaat 3 toch wel als erg saai ervaar. Ik had al eerder willen reageren, maar het bekijken van plaat 3 deed mij in slaap vallen. Dat moet dan toch wel erg saai zijn.
Hoewel, plaat 1 durf ik nauwelijks te bekijken; bij mijn eerste blik op plaat 1 vielen mijn ogen al dicht. Plaat 1 moet dus wel erg saai zijn, maar meer kan ik daarvan niet zeggen, want daarvoor heb ik te weinig tijd gehad om die te bekijken.

Of dat wat zegt van de makers van de respectievelijke platen laat ik liever bepalen door gedragswetenschappers. Ik ben van het nadenken over deze platen namelijk al bijna weer in slaap gevallen...

 Grin  Grin  Grin
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #23 Gepost op: 26 November 2014, 12:28:36 »

Nou, ik ben niet afgestudeerd in de 'dormologie', maar ik zeg toch: Slaap lekker!   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Viktor
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 298



« Antwoord #24 Gepost op: 26 November 2014, 17:04:06 »

Echt? Plaat 1 had ik zo gevonden Grin (als ik hem goed heb dan.. dat weet Gert)
Ik kwam al zoekende naar de locatie van het derde plaatje erachter dat het desbetreffende land niet eens zo saai is als sommigen denken.  Cool
Gelogd

94*
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #25 Gepost op: 26 November 2014, 17:15:13 »

Ik kwam al zoekende naar de locatie van het derde plaatje erachter dat het desbetreffende land niet eens zo saai is als sommigen denken.  Cool

Slijmen helpt niet Viktor.  Wink
Sander zal bij een gelijk aantal juiste antwoorden het boek verloten tussen degenen die de meeste antwoorden goed hadden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 26 November 2014, 23:26:12 »

...dus het gaat je vast ook lukken.
En, jawel, mission completed. Smiley
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 27 November 2014, 09:43:16 »

Nu moet ik zeggen dat ik plaat 3 toch wel als erg saai ervaar. Ik had al eerder willen reageren, maar het bekijken van plaat 3 deed mij in slaap vallen. Dat moet dan toch wel erg saai zijn.
Hoewel, plaat 1 durf ik nauwelijks te bekijken; bij mijn eerste blik op plaat 1 vielen mijn ogen al dicht. Plaat 1 moet dus wel erg saai zijn, maar meer kan ik daarvan niet zeggen, want daarvoor heb ik te weinig tijd gehad om die te bekijken.

Of dat wat zegt van de makers van de respectievelijke platen laat ik liever bepalen door gedragswetenschappers. Ik ben van het nadenken over deze platen namelijk al bijna weer in slaap gevallen...

 Grin  Grin  Grin

Als jij overal van in slaap valt, zegt dat weer meer over jou dan over de platen of de plaatsers ervan Grin. http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcolepsie
Gelogd

Ik zie sterren!
hubertus
Hero Member

Online Online

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 27 November 2014, 11:49:57 »

Ik ben overigens niet verbaasd dat eurospoor geen winnaar heeft opgeleverd.

Dat dacht ik ook toen ik de plaatjes zag. Het zijn geen plaatjes die je in een paar minuten hebt gevonden en ik denk dat je niet moet verwachten dat de bezoekers op zo'n beurs er al te veel tijd aan willen besteden.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #29 Gepost op: 30 November 2014, 15:46:19 »

Wie o wie wordt de winnaar?

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Mooi boek winnen? Raadplaatje spelen!
« vorige volgende »
Ga naar: