Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: NL in Model - Nederlands modelspoor overzicht
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: NL in Model - Nederlands modelspoor overzicht  (gelezen 1559 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
KNed
Newbie

Offline Offline

Berichten: 4


« Gepost op: 31 Oktober 2023, 17:00:45 »

Ben je op zoek naar een bepaald model en wil je weten welke fabrikanten dat allemaal uitgebracht hebben: kijk dan op www.nlinmodel.nl
Een zo compleet mogelijke databank van alle uitgebrachte Nederlandse modelspoormodellen.
Door middel van handige en uitgebreide filters en zoekvelden kan je makkelijk modellen vinden.

Heb je aanvullingen of correcties, neem dan contact op via de website. Bij elk model wat je aanklikt kan je ook direct informatie doorgeven.

De website bestaat inmiddels een aantal jaar. Veel gegevens van modellen zijn geïmporteerd en worden nog verder compleet gemaakt. Ook zijn zelfgemaakte foto's van modellen altijd welkom.

(Aangezien deze website niet commercieel is lijkt het me geen probleem hier reclame voor te maken)

Koen
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8837


265*


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Oktober 2023, 17:01:54 »

Zeker niet! Wordt geregeld door mij geraadpleegd  Duim omhoog
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16791


301 *


« Antwoord #2 Gepost op: 31 Oktober 2023, 17:20:53 »

Bijzonder waardevolle site!    Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1588


Benoemd snoodaard


« Antwoord #3 Gepost op: 31 Oktober 2023, 17:34:11 »

Ik draag zelfs bij! Duim omhoog
Gelogd
KNed
Newbie

Offline Offline

Berichten: 4


« Antwoord #4 Gepost op: 31 Oktober 2023, 23:38:18 »

Dank voor de complimenten, en ik zie inderdaad bekende namen.

Succes met het gebruik van de website en extra informatie en foto's worden altijd gewaardeerd Duim omhoog

Koen
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: NL in Model - Nederlands modelspoor overzicht
« vorige volgende »
Ga naar: