Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: OnTraxs 2015: wat vonden we ervan?
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: OnTraxs 2015: wat vonden we ervan?  (gelezen 18516 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
besselspoor
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 276


« Antwoord #15 Gepost op: 11 Maart 2015, 10:50:53 »

Volgend jaar hoop ik op wat meer diversiteit in schalen en wat grotere banen.
Ik denk dat het helemaal niet erg is als er niet elk jaar een vergelijkbaar aanbod wordt gebracht. Een beetje verrassing mag best, als het niveau maar zo hoog blijft.
Ik heb zelf erg genoten van het IJsselsteinse perspectief en vond het leuk te hebben bijgedragen aan de localisering van het watertje. De uitdaging zat in het feit dat de maker van het oorspronkelijke schilderijtje objecten in beeld heeft gebracht die in een foto van die locatie nooit tegelijk zichbaar hadden kunnen zijn. Dat comprimeren van de werkelijkheid gebeurde vroeger wel vaker om een stadgezicht interessanter te maken.
Mijn nummer twee was het Franse Chateau Titgoutt, ook zo'n niet-modelspoor concept.

Okee, het is natuurlijk wel een efteling baantje, maar ontzettend veel leuke details.

Het stukje Italie vond ik ook prachtig: niet zozeer door perfecte uitvoering, maar door de typisch Italiaanse sfeer. En rijlengte, ook altijd goed Duim omhoog

En dit soort vroege Amerikaanse plaatjes vind ik ook altijd geweldig, een beetje redneck is niet erg Grin

Ik heb vernomen dat het hoge percentage smalspoor puur toeval is geweest, dat kan volgend jaar best heel anders zijn. Maar vergeet niet, een module scheppen is een fantasiewereldje creƫren om even uit de werkelijkheid te zijn. Dat gaat makkelijker met dit soort elfenbaantjes Wink. Ik vond het al met al weer een geslaagd evenement.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: OnTraxs 2015: wat vonden we ervan?
« vorige volgende »
Ga naar: