Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 908 909 [910] 911 912 ... 2651   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8968134 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 111 gasten bekijken dit topic.
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #13635 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:20:46 »

>Aldi, Bredgade 132A, Skjern<... maar leg mij nu eens uit wat die mega-aanwijzing is die ik nog altijd over het hoofd zie...

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #13636 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:22:57 »

Ha, je hebt het gevonden! Daarmee is je reputatie dan toch gered.  Duim omhoog
De aanwijzing die iedereen over het hoofd heeft gezien is de Aldi-banner.
Kijk nog maar eens heel goed. Als je het Aldi-logo kent, dan zul je zien dat dit te zien is als je op de foto klikt.
(Boven de berg grind, tussen twee lantaarnpalen in.)

Als extra hint merkte ik nog op dat bij de Aldi Ritter Sport chocolade tegen een schappelijke prijs verkrijgbaar was.
Daar kon je uit opmaken dat de Fakta, Netto, SuperBrugsen etc. allemaal genegeerd konden worden.

Lekker gepuzzeld?

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 22 Januari 2016, 20:25:43 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #13637 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:27:50 »

Nou....jij zegt het...ik zie een vaag blauw-wittig vlekje, dat zal het wel zijn dan... Undecided

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

« Antwoord #13638 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:29:22 »

En hoe verkleint het het zoekgebied dat ik weet dat er een Aldi rechtsachter op de foto moet liggen? Dan moet ik nog steeds elk gat in Jutland bekijken om te zien of dat het geval is... Daarbij is - zoals Jakop al zegt - alleen op te maken dat het een Aldi Nord-logo is als je al wéét dat het een Aldi-logo moet zijn: zo niet, dan kan het van alles wezen. Dus om nou te zeggen dat ik "enorm blunderde"... neuh Cool.

En daarbij erken ik de Aldi sowieso niet als supermarkt Grin.

Ik geef hem weg.

Ik zie sterren!
Jeronimos
Hero Member

Jeroen

« Antwoord #13639 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:33:26 »

Bedoel je dat we de supermarkt al zien in de achtergrond? rechts van de lok.
Hmm, niet echt duidelijk of je met Arendsoog nou mijn spotten van die "sik" bedoelde of dat de supermarkt al in de achtergrond staat.

En in streetview staat er een boom voor. Je moet die Aldi al bijna voorbij rijden voordat je die paal ziet. Er staat verdorie een boom voor.

« Laatste verandering: 22 Januari 2016, 20:36:38 door Jeronimos » Gelogd

blije groeten,

Jeroen
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #13640 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:35:41 »

Ik dacht dat de twee zelflossers achter de sik ons naar een vorig raadplaatje konden leiden.
Zijn dat die zelfde Gert?

Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #13641 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:36:20 »

En hoe verkleint het het zoekgebied dat ik weet dat er een Aldi rechtsachter op de foto moet liggen? Dan moet ik nog steeds elk gat in Jutland bekijken om te zien of dat het geval is... Daarbij is - zoals Jakop al zegt - alleen op te maken dat het een Aldi Nord-logo is als je al wéét dat het een Aldi-logo moet zijn: zo niet, dan kan het van alles wezen. Dus om nou te zeggen dat ik "enorm blunderde"... neuh Cool.

En daarbij erken ik de Aldi sowieso niet als supermarkt Grin.

Ik geef hem weg.

Ha ha, zeker omdat het een armelui's supermarkt afkomstig uit een LageLonenLandje is?   Cheesy

Nou, ik zou als ik het Aldi-logo ontdekt heb gewoon even op deze site zijn gaan zoeken: http://www.aldi.dk
Daar vind je namelijk: http://www.aldi.dk/aldi_abningstider.html
En dan een paar plaatsen die je in de smiezen had uitproberen.

Maar ja, wie ben ik? Slechts de hofnar die chocolade haalt bij een niet erkende supermarkt...  

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #13642 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:43:04 »

Bedoel je dat we de supermarkt al zien in de achtergrond? rechts van de lok.
Hmm, niet echt duidelijk of je met Arendsoog nou mijn spotten van die "sik" bedoelde of dat de supermarkt al in de achtergrond staat.

En in streetview staat er een boom voor. Je moet die Aldi al bijna voorbij rijden voordat je die paal ziet. Er staat verdorie een boom voor.

Echt waar? Wat een nare boom toch!   Cheesy

Hierbij een foto waaruit blijkt dat er destijds links en rechts van de weg Aldi-vlaggen hingen.

@Jakop: Nee, dit zijn anders zelflossers. Misschien wel hetzelfde type, maar andere kleur en andere opschriften.

mvg,
Gert

Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #13643 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:43:52 »

Nou, ik zou als ik het Aldi-logo ontdekt heb gewoon even op deze site zijn gaan zoeken: http://www.aldi.dk
Daar vind je namelijk: http://www.aldi.dk/aldi_abningstider.html
En dan een paar plaatsen die je in de smiezen had uitproberen.

Nu ga je er even aan voorbij dat ik en neem aan ook anderen van de Scandinavische talen geen soep van kan koken en geen zin hebben in elle lange Google vertaling gezeur.
Dus langs die weg heb ik al heel snel ..... het zal wel ..... en gaat over tot de orde van de dag  Tongue

Vindt overigens wel grappig dat de koning niet aan vrouw en kinderen doet ..... over het algemeen doet een koning zijn uiterste best om zijn nazaten veilig te stellen zodat zijn geslacht voort leeft  Tongue Cheesy
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #13644 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:48:32 »

Vindt overigens wel grappig dat de koning niet aan vrouw en kinderen doet ..... over het algemeen doet een koning zijn uiterste best om zijn nazaten veilig te stellen zodat zijn geslacht voort leeft  Tongue Cheesy

Deze koning is niet als dusdanig geboren dus nageslacht is voor hem vast geen prioriteit.
Maar ik moet als hofnar wel oppassen met wat ik zeg. Na mijn opmerking dat ZKH blunderde voel ik nu toch af en toe voorzichtig aan mijn nek.
Vooralsnog is mijn kop nog niet weggerold...  Cheesy

mvg,
Gert

Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #13645 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:50:29 »

Dom volk hoor...koningen  Tongue

Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #13646 Gepost op: 22 Januari 2016, 20:56:33 »

Zo, jij durft!  Cheesy

Wie plaatst de volgende supermarkt-promotie het volgende raadplaatje?

mvg,
Gert

Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #13647 Gepost op: 22 Januari 2016, 21:02:07 »

In post 136000  had de koning nog een mooi plaatje gevonden met de vraag waar de dichtst bij zijnde kindercrèche voor zijn toekomstige eerste zoontje is  Grin
Wesley
Hero Member

« Antwoord #13648 Gepost op: 22 Januari 2016, 22:23:00 »

Maar ik moet als hofnar wel oppassen met wat ik zeg. Na mijn opmerking dat ZKH blunderde voel ik nu toch af en toe voorzichtig aan mijn nek.
Vooralsnog is mijn kop nog niet weggerold...  Cheesy

Ja, pas maar op! Net weer twee afleveringen Game of Thrones achter de rug: die serie zit boordevol goede ideeën omtrent wat te doen in zulke gevallen! Cheesy

over het algemeen doet een koning zijn uiterste best om zijn nazaten veilig te stellen zodat zijn geslacht voort leeft  Tongue Cheesy

Over het algemeen wel, maar niet alle koningschappen zijn erfelijk...
« Laatste verandering: 22 Januari 2016, 22:35:17 door Wesley » Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #13649 Gepost op: 22 Januari 2016, 22:30:36 »

Over het algemeen wel, maar niet alle honingschappen zijn erfelijk...

Honingschappen? Waar vind ik die, in een bijenkorf?   Cheesy

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 908 909 [910] 911 912 ... 2651   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: