Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 1333 1334 [1335] 1336 1337 ... 2597   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8291051 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 4 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16871


304*


« Antwoord #20010 Gepost op: 2 Mei 2017, 15:44:58 »

O, dan moet ik mezelf corrigeren. Waar ik eerder derde zei bedoelde ik vierde.
En dan heb ik dus nog twee maanden in generatie twee gereden en niet in generatie een.
En was generatie drie in alle opzichten veel en veel beter. Jouw Prius (generatie vier) is inderdaad nog erg zeldzaam.
Zo'n beetje als Civic generatie 9 (amper verkocht). En ik vrees dat Civic generatie 10 het niet veel beter zal doen.
Maar ja, voor mij is generatie 8 dan ook de mooiste. Ik zal 'm over een poosje nog eens laten figureren op een raadplaatje.
Want dit is tenslotte niet 'Autopraatje'.

By the way: Was jij onderwijzer in het basisonderwijs?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #20011 Gepost op: 2 Mei 2017, 15:51:06 »

Dank u Wesley. Bij GM heet het station Gare de Strasbourg. Dat heb ik overgenomen.
Je bent er nu mee weggekomen, maar dat is doorgaans geen goede strategie bij mij.
Je wordt soft.
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16871


304*


« Antwoord #20012 Gepost op: 2 Mei 2017, 16:02:27 »

Is dat een eufemistische manier om te zeggen: Je wordt oud?   Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7245


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #20013 Gepost op: 2 Mei 2017, 16:14:41 »

Zo'n beetje als Civic generatie 9 (amper verkocht). En ik vrees dat Civic generatie 10 het niet veel beter zal doen.

Waar zou dat toch aan liggen? Grin

Je wordt soft.

Neuh, maar als je bijvoorbeeld naar de website "Gares et Connexions" gaat, staat daar Strasbourg en niet Strasbourg-Ville, en dat is een SNCF-website. Zoiets reken ik niet fout. Maar Google Maps heeft vaak ook complete onzin op de kaart staan, en dan is het natuurlijk wel fout om dat over te nemen.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16871


304*


« Antwoord #20014 Gepost op: 2 Mei 2017, 16:29:22 »

Zo'n beetje als Civic generatie 9 (amper verkocht). En ik vrees dat Civic generatie 10 het niet veel beter zal doen.

Waar zou dat toch aan liggen? Grin


Nou aangezien jullie toch niet raden, dan maar even verder met 'Autopraatje'. Naar mijn onbescheiden mening ligt dat aan een combinatie van 'doorgeschoten' design en een veel te hoge basisprijs.
En dat zeg ik als Honda-fan met bloedend hart. Ze zijn daar echt een beetje de weg kwijt. Dat is overigens ook vervelend voor de Nederlandse dealers. Die hebben nu geen enkel model meer dat echt lekker verkoopt. De Jazz is net iets te klein en de Civic is te duur en heeft een design waarvoor niet veel mensen vallen. Niet voor niets is het aantal dealers de laatste jaren afgenomen.

Maar goed, nu zie ik graag weer pijltjes!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #20015 Gepost op: 2 Mei 2017, 16:29:43 »

Pijltje op Bredgade, Kolding.
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16871


304*


« Antwoord #20016 Gepost op: 2 Mei 2017, 16:48:27 »

Dat is niet goed.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7245


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #20017 Gepost op: 2 Mei 2017, 17:44:50 »

Nou aangezien jullie toch niet raden, dan maar even verder met 'Autopraatje'. Naar mijn onbescheiden mening ligt dat aan een combinatie van 'doorgeschoten' design en een veel te hoge basisprijs.
En dat zeg ik als Honda-fan met bloedend hart. Ze zijn daar echt een beetje de weg kwijt. Dat is overigens ook vervelend voor de Nederlandse dealers. Die hebben nu geen enkel model meer dat echt lekker verkoopt. De Jazz is net iets te klein en de Civic is te duur en heeft een design waarvoor niet veel mensen vallen. Niet voor niets is het aantal dealers de laatste jaren afgenomen.

Dat, of Honda heeft een imagoprobleem dat alleen bejaarden erin rijden Tongue.
Gelogd

Ik zie sterren!
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1504


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #20018 Gepost op: 2 Mei 2017, 17:49:48 »

Kleine correctie (van een ex-schoolmeester): Het is de vierde generatie Prius!
Deze zie je nog vrijwel niet. Wink

En daar is een reden voor....

En wat Honda betreft, je moet Alonso eens vragen wat hij van dat merk vindt...
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16871


304*


« Antwoord #20019 Gepost op: 2 Mei 2017, 18:00:43 »

Dat, of Honda heeft een imagoprobleem dat alleen bejaarden erin rijden Tongue.

Ik vrees anders dat de kunstgebitten spontaan uit de mond van die bejaarden zouden rammelen als ze in een NSX zouden rijden.


Kleine correctie (van een ex-schoolmeester): Het is de vierde generatie Prius!
Deze zie je nog vrijwel niet. Wink

En daar is een reden voor....

En wat Honda betreft, je moet Alonso eens vragen wat hij van dat merk vindt...

Klopt. Die reden is fiscaal. En Alonso zet een record dat waarschijnlijk nooit meer verbeterd zal worden: hoogste salaris per gereden kilometer ooit.
Overigens gaat McLaren niet geheel vrij uit hoor, het ligt echt niet alleen aan de motor.

Tot zover weer 'Autopraatje'.   Smiley

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7245


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #20020 Gepost op: 2 Mei 2017, 19:26:02 »

Ik vrees anders dat de kunstgebitten spontaan uit de mond van die bejaarden zouden rammelen als ze in een NSX zouden rijden.

Ja, de NSX is voor kerels met een te dikke portemonnaie en een te kleine penis Grin.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16871


304*


« Antwoord #20021 Gepost op: 2 Mei 2017, 19:44:05 »

Gelukkig kan ik me geen NSX veroorloven en voor de rest zeg ik lekker niks.   Tongue

Gaat er nog iemand onder dat spoorviaduct proberen door te rijden? Elk merk auto is toegestaan.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Arjen52
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2513

Oude meuk in h0


« Antwoord #20022 Gepost op: 2 Mei 2017, 19:58:21 »

Ben bezig, maar moest eerst even tanken. (Ja dat moet ook bij een hybride!)
Gelogd

Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16871


304*


« Antwoord #20023 Gepost op: 2 Mei 2017, 20:25:50 »

Je zult heel wat moeten tanken om dit viaduct te halen. Maar ik zag bij de buren dat je onlangs zelfs in Estland bent geweest,
dus het moet zeker haalbaar zijn.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Arjen52
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2513

Oude meuk in h0


« Antwoord #20024 Gepost op: 2 Mei 2017, 20:26:59 »

Dat was een plaatje van een anonieme weldoener Grin
Gelogd

Pagina's: 1 ... 1333 1334 [1335] 1336 1337 ... 2597   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: