Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 2714 2715 [2716]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 10384746 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 13 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

336*

« Antwoord #40725 Gepost op: Vandaag om 17:41:59 »

Maar het is de Havnegade.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Noordwaarts
Hero Member

336*

« Antwoord #40726 Gepost op: Vandaag om 17:43:50 »

Correctie: Allegade

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Noordwaarts
Hero Member

336*

« Antwoord #40727 Gepost op: Vandaag om 19:04:27 »

Grappig feitjes: enkele jaren geleden maakte ik daar vlakbij een raadplaat van dat bronzen beeld bij de ingang van de Kulturværftet en ongeveer op de plek waar rechts nu de glascontainer staat, stond begin deze eeuw een eettentje waar ik Jiskefet nadeed toen er een Lynette langsreed.

Sweet memories of times gone by...

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #40728 Gepost op: Vandaag om 19:28:19 »

Die verschwommene Allee     Tongue

Pardon?! Dan toch zeker de Schöne-Schärfentiefe-Einstellungs-Allee!! Angry

Volgens mij is het overigens nog altijd de Havnegade hier, het wordt pas Allegade voorbij de gevel van de Cultuurwerf. Dus fout Grin. Maar je mag 'm toch hebben... Duim omhoog

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

336*

« Antwoord #40729 Gepost op: Vandaag om 19:43:23 »

Nee hoor, kijk maar naar dit straatnaambordje. De Allegade begint op de hoek met de Hestemøllestræde. Vandaar mijn verbetering.

Maar wat deed jij daar nou?

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 2714 2715 [2716]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: