Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 2651   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8944907 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 51 gasten bekijken dit topic.
Illya Vaes
Sr. Member

« Antwoord #3135 Gepost op: 3 Juni 2014, 11:01:52 »

De raffinaderij ligt aan de andere kant van de Rhone en daar ligt ook het dorp Collombey le Grand (sic):
http://goo.gl/maps/XFRBY
Martijnstein
Hero Member

« Antwoord #3136 Gepost op: 3 Juni 2014, 11:10:28 »

Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik geloof graag dat je 'm ook zelf gevonden hebt. Collombey had ik wel goed gespeld in mijn eerste post en als je naar de gemeentegrenzen (volgens Google) kijkt is het inderdaad niet binnen de gemeente Collombay. De raffinaderij zelf is in Colombay, maar die hele opslag unit waar dat spoor naartoe gaat ligt er net buiten.

Blijft natuurlijk dat de hele industrie op een kluitje tussen wat dorpen ligt en Collombay één van die dorpen is.
« Laatste verandering: 3 Juni 2014, 11:14:04 door Martijnstein » Gelogd
Illya Vaes
Sr. Member

« Antwoord #3137 Gepost op: 3 Juni 2014, 11:27:05 »

Ik voelde me ook niet aangesproken  Grin
Maar mocht Johan mijn plek goedkeuren, dan mag jij sowieso  Wink
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #3138 Gepost op: 3 Juni 2014, 11:34:42 »

Oops de aangewezen locatie is goed de naam kende ik niet.
Ik zat te wachten op twee namen die ik goed zou rekenen st triphon en Aigle

Maar goed het is weer geraden, jullie zijn weer te goed.

Ik trek mij dan ook terug uit dit spel.

Succes verder

Mvg, Johan
Illya Vaes
Sr. Member

« Antwoord #3139 Gepost op: 3 Juni 2014, 11:39:37 »

?? Hoezo terugtrekken?
Zooo makkelijk was het nu ook weer niet (logo Tamoil zien en herkennen, zoeken waar die lok wordt ingezet, plek vinden) - prima raadplaatje.
Gewoon blijven meedoen.
hubertus
Hero Member

« Antwoord #3140 Gepost op: 3 Juni 2014, 11:55:34 »

Inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugd in dit spelletje.
De moeilijkheidsgraad van plaatjes is vrij onvoorspelbaar.
Er zijn wel wat dingen waarmee je kunt proberen het te beïnvloeden, maar uiteindelijk is het grotendeels toeval hoe lang een plaatje blijft staan.
Ik heb regelmatig plaatjes neergezet waarvan ik dacht dat ze het wel even zouden uithouden om vervolgens binnen vijf minuten geraden te worden.
Omgekeerd had ik van mijn laatste plaat verwacht dat het secondenwerk zou zijn en die houdt het dan toch weer langer uit.

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #3141 Gepost op: 3 Juni 2014, 12:55:02 »

Helemaal mee eens. De raadbaarheid van een plaatje is vooraf moeilijk te voorspellen. Tegenwoordig maak ik speciaal voor dit spel foto's. En platen waar ik echt mijn best voor heb gedaan en waarvan ik dacht dat ze minstens een paar dagen stand zouden houden zijn soms letterlijk binnen een kwartier geraden, terwijl platen waarvan ik dacht dat ze een makkie waren het juist weleens lang volhielden.

Dus Johan, gewoon meeblijven doen, ook al worden je platen soms snel geraden. Geeft helemaal niks. Jouw raadplaten zijn een welkome aanvulling en voorkomen een te eenzijdig aanbod uit Noord-Europa.   Wink

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Nederduitsemeester
Hero Member

« Antwoord #3142 Gepost op: 3 Juni 2014, 13:36:59 »

Allen bedankt voor de felicitaties, en wat m'n nickname betreft, daar denk ik nog even over na Grin

Wie mag trouwens de nieuwe raadplaat plaatsen?

Ik wil niet zeikerig doen, maar volgens mij had Illya een plaat weggegeven. Mag hij hier dan wel gewoon meeraden? Of is die regel alleen bij de buren?

Groeten, Erwin
Martijnstein
Hero Member

« Antwoord #3143 Gepost op: 3 Juni 2014, 13:53:36 »

En dat mondt zomaar uit in een hele conversatie. Wink

Dankjewel Erwin. Een beter argument voor mij om de ster te krijgen kan ik niet verzinnen. Grin

Maar zonder gekkigheid: Ik was iets eerder en Illya had de plek iets nauwkeuriger. Ik stel voor dat we er een dubbelster van maken, want een ster in tweeen zagen lukt natuurlijk niet. Een dubbelster kan je natuurlijk makelijk uit elkaar halen en delen.

Johan, ook ik vind dat je gewoon mee moet blijven doen. Soms zie je een makkelijk plaat die je in ene keer weet, soms een moeilijkere waar je niet aans aan begint, en soms denk je dat een plaatje te doen is maar dan blijkt ie nog aardig lastig (en frustrerend) te zijn. Als je 't niet weet volg je Gerts taktiek, een willekeurige naam noemen. Tongue

Om de gang er in te houden:

Op welk station stond ik?
« Laatste verandering: 3 Juni 2014, 13:55:10 door Martijnstein » Gelogd
Jeronimos
Hero Member

Jeroen

« Antwoord #3144 Gepost op: 3 Juni 2014, 15:24:27 »

Johan, je mag mij je plaatjes ook wel emailen. Kan ik ze plaatsen als ik weer wat raad. Grin
Ik heb nl. geen plaatjes.
Dan blijf jij gewoon proberen te raden, behalve als ik een plaatje van jou plaats.

edit:
@Erwin;
Wat jouw nieuwe nick betreft. Een voorstelletje. Nu je machinistje kunt spelen  Wink in Nederland, België en Duitsland, kun je dus dit doen in een gebied dat ook wel de lage landen heet. Ik dacht ik zoek eens op wat dat inhoud de lage landen en dat is meer dan Nederland of België, kijk maar hier

Hier staat iets in over Dietsland (geen schrijffout) en zodoende dacht ik aan Dietsmeester.
« Laatste verandering: 3 Juni 2014, 15:51:54 door Jeronimos » Gelogd

blije groeten,

Jeroen
Jeronimos
Hero Member

Jeroen

« Antwoord #3145 Gepost op: 3 Juni 2014, 15:27:36 »

Bromley South.

blije groeten,

Jeroen
Martijnstein
Hero Member

« Antwoord #3146 Gepost op: 3 Juni 2014, 16:30:53 »

No
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #3147 Gepost op: 3 Juni 2014, 17:08:55 »

Als je 't niet weet volg je Gerts taktiek, een willekeurige naam noemen. Tongue

Wat een gentleman, die Martijn, hij bedoelt eigenlijk te zeggen: "Gert roept maar wat!"
En gelijk heeft ie!   Cheesy

Bromley North

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #3148 Gepost op: 3 Juni 2014, 17:21:05 »

Nou ja ik zie wel even aan.
Schiet mij net te binnen dat ik nog een raadplaat in de categorie "hagedis" heb, die zal ik bij gelegenheid wel een keer plaatsen.

Van Engels weet ik helemaal niks af, roepen (wat ik ook doe hoor  Wink ) heeft hier dan ook helemaal geen zin (weet niet eens wat ik moet roepen ja Londen is het enige wat ik op Engels gebied weet  Grin )

Succes jongens!

Mvg, Johan
Illya Vaes
Sr. Member

« Antwoord #3149 Gepost op: 3 Juni 2014, 19:10:20 »

Wie mag trouwens de nieuwe raadplaat plaatsen?
Ik had gezegd dat als mijn antwoord goed was Martijnstein een nieuwe mocht plaatsen - en als Johan dat eerdere antwoord van hem alsnog zou goedkeuren, mocht-ie sowieso. Ergo: Martijnstein.
Ik wil niet zeikerig doen,
Nou, doe dat dan niet alsnog  Grin Wink
(grapje hoor)
maar volgens mij had Illya een plaat weggegeven. Mag hij hier dan wel gewoon meeraden? Of is die regel alleen bij de buren?
Huh? Is dat een regel daar? Idiote regel dan, ik laat iemand zijn gang gaan en mag dan niet meedoen  Huh? Gaatje  :Smiley
Dan zou ik dus never nooit meer mijn beurt weggeven, dan wacht iedereen maar een uur of 8...  Lips Sealed
Pagina's: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 2651   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: