Ik heb totaal geen verstand van Engels materieel en in Londen zelf ken ik op spoors gebied alleen Paddington, waar ik uit een trein ben gestapt en St. Pancras, waar ik in de trein ben gestapt. Eilandse en zeker Londense plaatjes begin ik meestal al niet met zoeken.
Maar ja, af en toe heb ik zo'n bevlieging om over mijn eigen schaduw heen te stappen.
In dit geval dus eerst op railfaneurope gezocht wat voor materieel dit is en welke maatschappij.
Voor de linkse ging dat vrij snel, rechts kwam ik er met alleen die site niet uit wat betreft de maatschappij.
In Google op afbeeldingen gezocht van het betreffende treintype en de maatschappij gevonden.
Vervolgens op de Engelse wiki gekeken waar de betreffende maatschappijen rijden en gewoon links begonnen in de overlap van de twee kaartjes, zoeken op google maps welk station dat zou kunnen zijn. Victoria was een goede kandidaat, maar duidelijk dat het daar in elk geval niet was.
Gezien de vraagstelling en de slangen, was het vermoedelijk geen station waar we naar kijken. Het niet zichtbaar zijn van perrons, betekent niet dat ze er ook niet zijn.
Dus de spoorlijn wat naar beneden gevolgd waarbij de combinatie van kappen en de huizen met schoorstenen rechts op de raadplaat ook op maps herkenbaar is.
En dan nog even zoeken wat het eerste station is, want de lijn verdwijnt deels onder een gebouw, maar blijkbaar is dat ook al Victoria.
Ik ga een nieuwe plaat opsnorren. Wordt as soon as possible hier geplaatst.
Huub