Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 803 804 [805] 806 807 ... 2650   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8933456 keer)
2 geregistreerde gebruikers en 26 gasten bekijken dit topic.
dneijenhuis
Hero Member

HCC!m-IG

« Antwoord #12060 Gepost op: 11 November 2015, 21:46:18 »

Nee Martijn, daar werk ik niet Grin
Je zult gauw paar jaar terug moeten gaan zoeken bij de buren; de meeste hadden kennelijk mij weer in de omgeving van Seattle geplaatst Cool
De link met Nashua (en de omgeving van de AKI) is wel heel grappig want een aantal van mijn collega's zitten binnen een paar mijl van die locatie; helaas ben ik nog niet bij hen op kantoor geweest. Genoeg hints, er moet gezocht worden Duim omhoog

NI
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #12061 Gepost op: 11 November 2015, 22:14:30 »

Er is toch ook een vestiging een eindje onder Seattle van je huidige werkgever?
In Nashua was het kantoor mijn uitgangspunt van de zoektocht...die AKI was wel gezien, maar het pijltje lokte wel info uit  Wink

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
dneijenhuis
Hero Member

HCC!m-IG

« Antwoord #12062 Gepost op: 11 November 2015, 23:05:03 »

Genoeg info Grin  Zoekt en gij zult vinden. Cool Cool

NI
Martijnstein
Hero Member

« Antwoord #12063 Gepost op: 12 November 2015, 00:50:58 »

Nou, een educated guess op  S Berkeley Lake Rd NW te Norcross (Georgië).
dneijenhuis
Hero Member

HCC!m-IG

« Antwoord #12064 Gepost op: 12 November 2015, 09:36:13 »

De juiste staat is gevonden Duim omhoog
Maar nu nog de juiste locatie. Zitten wel wat hints in GM en het 'vissen' van Jakop

NI
Martijnstein
Hero Member

« Antwoord #12065 Gepost op: 12 November 2015, 09:55:39 »

Paschall Rd
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #12066 Gepost op: 12 November 2015, 10:18:12 »

Netjes Martijn!  Duim omhoog

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
dneijenhuis
Hero Member

HCC!m-IG

« Antwoord #12067 Gepost op: 12 November 2015, 16:40:48 »

Duim omhoog keurig  Duim omhoog   Waren de hints bruikbaar?
Als je inzoomt zie de watertorens staan. Die zijn helaas verloren gegaan in mijn foto en dat was jammer. Nevertheless hebben jullie wel lekker door de US of A gestruind Grin

Martijn is weer aan de beurt. Are we 'going underground'? Cool

NI
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #12068 Gepost op: 12 November 2015, 16:57:15 »

Duim omhoog keurig  Duim omhoog   Waren de hints bruikbaar?

Welke? Je moet er bij mij een vlaggetje bij zetten of bot; dit is de hint nl...

Is daar ook een filiaal van het bedrijf waar je werkt?

Waldijk on Flickr
dneijenhuis
Hero Member

HCC!m-IG

« Antwoord #12069 Gepost op: 12 November 2015, 19:32:35 »

Waar zal ik beginnen?  Grin
  • Jullie waren in de omgeving van Seattle begonnen, geheel geconditioneerd of niet?
  • Huub vond mij wat een de jonge kant voor Florida, maar hij zat wel heul dichtbij
    Van '94 tot '00 was ik daar voor mijn vorige werkgever (en in '96 voor onze huwelijksreis) maar ik ben nooit noordelijker dan st. Augustine en Silver Springs geweest.
  • In 2011 van baan gewisseld, en in April 2012 op training naar Seattle, en daar deze raadplaat gemaakt. Nadat die geraden was heb ik ook aangegeven waar ik werk
  • Martijn ontdekte de 'torens' op de achtergrond en vermoedde ergens in Oregon vanwege een boom op de licenseplate. Florida heeft een 'Orange', Georgia heeft een 'Peach'  Wink
  • 'easy peasy' , oops, bijna de perzik-link verraden  Grin
  • Met alle staten van de westkust afgestreept blijven er nog een paar over  Cool
  • korte hint naar mijn US werkgever, en veel lol om de Georgische link van Martijn Duim omhoog
  • Jakop die de Northwest Boulevard, Nashua NH roept, en ons kantoor staat letterlijk langs deze spoorlijn Shocked
    Op dit moment had ik het idee dat er iemand bezig was met onze website af te struinen naar locaties en adressen...
  • om een kort verhaal lekker lang te maken:    Sinds een paar maanden hebben wij een nieuwe productlijn erbij, en de week na €-spoor waren we met een groot team te gast in Peachtree City voor een Sales & Technical Training, dus mijn collega's uit Nashua, Renton en een aantal RSMs uit de gehele USA, Asia Pacific en ik voor EMEA...
    Even Maandag heen, Donderdagavond terugvliegen...
  • De educated guess van Martijn was héél fraai, met de "old Peachtree Road" er vlak achter Grin

Maar dan wil ik van Martijn wel eens weten hoe hij Paschall Road gevonden heeft Duim omhoog
Overigens, ik heb geen trein zien rijden, wel 's ochtends vroeg en 's avonds laat die dingen horen toeteren (alsof er een kudde olifanten van de rails moet worden verdreven)

NI
Martijnstein
Hero Member

« Antwoord #12070 Gepost op: 12 November 2015, 20:12:11 »

Eerst inderdaad geconditioneerd in het noordwesten begonnen. Nadat WA, OR en CA waren afgestreept realiseerde ik me dat Huub's voor de lol bedoelde opmerking over Florida het 'grensgevalletje' was, dus vanaf toen op Alabama en Georgia gefocust. Toen je zei dat je er vlakbij met collegas had gesproken moest ik eerst even uitzoeken waar je werkt via de link met de buren en door je te e-stalken met Google. Ik heb toen via de website van de zaak en de andere bedrijven die onder dezelfde paraplu van het moederbedrijf vallen gezocht naar kantoren/locaties in Georgia en Alabama. Ik kwam slechts 1 locatie in deze twee staten tegen, vandaar mijn educated guess. Dit was echter een doodlopende methode omdat dit het eneige adres was, en dus fout. Door je hint dat het met Google Maps te doen was, heb ik gezocht op de naam van je werkgever plus 'Georgia' en kwam toen regelrecht op de juiste overweg uit. Het helpt ook dat ik interesse heb voor Amerikaanse spoorwegen. Duitse en Deense plaatjes heb ik dan weer absoluut niks mee.

Overigens een leuk feitje: het Amtrak station van Atlanta heet Peachtree Station.  Tongue

En dan nu de volgende. Ik heb nog Amerikaanse en Britse Underground plaatjes, maar dat doe ik jullie even niet aan dus we houden het lekker dicht bij huis (met een slechte foto, jullie moeten het er maar mee doen):

Wat is het eerstvolgende station waar de SLT stopt?
« Laatste verandering: 12 November 2015, 20:14:02 door Martijnstein » Gelogd
dneijenhuis
Hero Member

HCC!m-IG

« Antwoord #12071 Gepost op: 12 November 2015, 20:31:46 »

Ja, als je zo googled valt die acquisitie wel direct op  Grin
Ik gok heel even dicht bij huis: Gouda Goverwelle?

NI
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #12072 Gepost op: 12 November 2015, 21:03:35 »

Duidelijk verhaal Daan. Tenminste achteraf  Grin
Dat je je werkgever op BNLS had verkondigd wist is niet (meer), maar dat had ik wel uitgevogeld en vandaar ook zo'n beetje de dichtst bij zijnde overweg bij de Nashua vestiging.
Petje af voor Martijn, zo diep was ik de website niet ingedoken en die Georgia-link was mij totaal ontgaan..

Voor deze plaat een wilde pijl op Sloterdijk
« Laatste verandering: 12 November 2015, 21:07:25 door Jakop de Bruin » Gelogd

Waldijk on Flickr
Martijnstein
Hero Member

« Antwoord #12073 Gepost op: 12 November 2015, 21:31:46 »

Gouda Goverwelle en Amsterdam Sloterdijk zijn het niet.
hubertus
Hero Member

« Antwoord #12074 Gepost op: 12 November 2015, 21:51:47 »

Voorhout

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Pagina's: 1 ... 803 804 [805] 806 807 ... 2650   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: