Ik had al eerder gewoon Sydney Central willen roepen als gokje, maar na Jeroens en Jakops antwoorden en jouw antwoord daarop (vooral dat het station de stijl van Flinders Street Station heeft) kon ik het echt nier laten. Ik had in dat antwoord ook nog wat observaties willen vermelden, namelijk:
-Ding rechts op de foto is een bruin rijtuig en de foto is waarschijnlijk ook uit een oud rijtuig genomen.
-Het is raar dat er was hangt te drogen op een perron.
-Het lijkt een goed onderhouden gebouw te zijn.
-In de weerspiegeling zie je een flatgebouw, dus we moeten in een grote stad zijn.
-In het gebouw zie je drie vlaggen: 1) een Union Jack op een blauwe vlag, maar je kan niet zien wat er op het blauwe vlak staat afgebeeld (kan van heel veel landen zijn, maar waarschijnlijk van Australie of een van haar staten), 2) de Japanse vlag en 3) een kleurige vlag (Mauritius, Seychellen,...?)
Maar om anderen niet op ideeen te brengen had ik die observaties maar niet in mijn post vermeld. Ik had toch nog even rondgekeken op Google Maps in Sydney Central en kwam toen daadwerkelijk de bewijsfoto tegen en na die geplaatst te hebben bedacht ik me dat er toch nog wat meer uit te zoeken was omdat je naar een volledig adres vroeg, dus nog even doorgezocht waar het precies was: in een hostel, dus dat verklaart direct de vlaggen en de was.
Leuk plaatje, dus plaats gerust nog een keer wat. Welkom trouwens.
De volgende dan maar: Op welk station is deze foto gemaakt?