Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 1501 1502 [1503] 1504 1505 ... 2651   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8980491 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 36 gasten bekijken dit topic.
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #22530 Gepost op: 2 November 2017, 16:30:26 »

Aannemen dat de vraag niet over de foto ging, is inderdaad wat vergezocht. Bovendien, in dat geval: “beide”? Er zijn veel meer van die instituten in de wereld te vinden - en nergens in de vraag ging het over Denemarken. Als je dan de foto wilt negeren, doe het dan ook meteen goed Grin.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #22531 Gepost op: 2 November 2017, 16:49:14 »

Ik had nooit gedacht dat iemand serieus op zoek zou gaan naar het instituut van de 'leslocs'.   Cheesy

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 2 November 2017, 16:51:50 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #22532 Gepost op: 2 November 2017, 17:03:31 »

Ik zeg mijn account op!!  Angry

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

« Antwoord #22533 Gepost op: 2 November 2017, 17:07:27 »

Je vergeet de !!!!1!!!1!111!!1!!!11!!! Grin

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #22534 Gepost op: 2 November 2017, 17:34:14 »

En ik verheug me al op de Raadplaatmeeting aanstaande zaterdag op Eurospoor.   Cheesy

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #22535 Gepost op: 2 November 2017, 17:49:19 »

Je vergeet de !!!!1!!!1!111!!1!!!11!!! Grin

Geen idee wat je bedoelt...

Maar serieus. We hebben destijds bij een n.n.t.n. buurforum afgesproken dat de vraag bij het plaatje eenduidig moet zijn. M.a.w. dat er niet meerdere antwoorden mogelijk zijn op die vraag.
De enige vraag bij de foto is, waar machinisten worden opgeleid en de foto leidt ons naar DK.
Al zet je daar een kudde emoticons achter, de vraag verandert daar niet van naar 'waar?' of 'welke maatschappij?'

Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

« Antwoord #22536 Gepost op: 2 November 2017, 17:57:18 »

Geen idee wat je bedoelt...

Dat doen kwaaie reaguurders in de commentaarregionen van het internet nogal eens. Ze willen dan een hele stapel uitroeptekens typen, maar zijn te opgefokt om de Shift-toets constant ingedrukt te houden, dus komen er her en der een paar enen tussen de uitroeptekens te staan.

Maar serieus.

De vraag was inderdaad absoluut niet eenduidig, maar daarin is Gert een recidivist Grin. Ik ben er in elk geval vanuit gegaan dat de vraag toch iets met het plaatje te maken moest hebben, en wel iets meer dan dat het gezochte adres ergens in hetzelfde land moest zijn...

Anyway, vecht het maar uit op Eurospoor Grin. In de tussentijd wil ik graag weten op welk station mijn foto met de dieselloc is genomen...

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #22537 Gepost op: 2 November 2017, 18:01:40 »

Spijtig dat het niet duidelijk was. Ik wilde gewoon een luchtig plaatje plaatsen met een grappige vraag. Het leek mij evident dat die L nooit voor lesloc kon staan. En het leek mij ook wel duidelijk dat ik niet naar een of ander opleidingsinstituut voor machinisten waar ook in de wereld zou vragen. Waarom zou ik dan doen zonder daarvan dan een foto te plaatsen?
Vragen bij dit spelletje hebben immers altijd betrekking op de geplaatste foto.

Wat maar één antwoord mogelijk zijn betreft: alleen al uit het feit dat je twee opleidingsinstituten in DK vond, kon je dus opmaken dat daar dus niet naar werd gevraagd. Er was inderdaad maar één antwoord mogelijk: de plek waar ik die 'lesloc' trof.

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 2 November 2017, 18:05:35 door Noordwaarts » Gelogd

Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #22538 Gepost op: 2 November 2017, 18:03:39 »

En voor de nieuwe plaat: Winterthur Grüze

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

« Antwoord #22539 Gepost op: 2 November 2017, 18:29:07 »

Wat maar één antwoord mogelijk zijn betreft: alleen al uit het feit dat je twee opleidingsinstituten in DK vond, kon je dus opmaken dat daar dus niet naar werd gevraagd.

Die is niet zo sterk: in de meeste landen is er ook meer dan één station, en toch vragen we om de haverklap naar stations hier Grin.

Winterthur Grüze is niet goed.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #22540 Gepost op: 2 November 2017, 18:35:01 »

Maar dan nog is er altijd maar één station het goede. En Winterthur Grüze dus kennelijk niet. Probeer ik Oberwinterthur nog even.

mvg,
Gert

Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #22541 Gepost op: 2 November 2017, 18:38:56 »

En het leek mij ook wel duidelijk dat ik niet naar een of ander opleidingsinstituut voor machinisten waar ook in de wereld zou vragen.

Stel die vraag dan niet. Als ik je vraag hoe oud je bent en er een knipoog aan toevoeg, bedoel ik ook niet waar woon je?

Wat maar één antwoord mogelijk zijn betreft: alleen al uit het feit dat je twee opleidingsinstituten in DK vond, kon je dus opmaken dat daar dus niet naar werd gevraagd.

Zelfde instituut, twee vestigingen

Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

« Antwoord #22542 Gepost op: 2 November 2017, 18:42:01 »

Oberwinterthur is het ook niet. En Winterthur Seen, Töss, Wallrüti en Wülflingen ook niet Grin.

Ik zie sterren!
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #22543 Gepost op: 2 November 2017, 18:52:47 »

Niederglatt

Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #22544 Gepost op: 2 November 2017, 18:56:02 »

Bülach

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 1501 1502 [1503] 1504 1505 ... 2651   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: