Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 1661 1662 [1663] 1664 1665 ... 2651   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8967691 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 19 gasten bekijken dit topic.
hubertus
Hero Member

« Antwoord #24930 Gepost op: 29 Juni 2018, 13:55:13 »

dat Uitgeest alleen te bereiken is via kilometerslange karrensporen
Karrensporen rond Uitgeest? Keep on dreaming. Misschien liggen er een paar loopplanken, maar verder is daar in de buurt een bootje het vervoermiddel bij uitstek.  Cool

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #24931 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:00:19 »

In reistijd, ja, niet in hemelsbrede afstand... en we weten allemaal dat Uitgeest alleen te bereiken is via kilometerslange karrensporen vol met grote gaten, dus gaat het langzaam Grin. Zelfs in hemelsbrede afstand kun je overigens nog ten noorden van Uitgeest uitkomen (afhankelijk van hoe precies je meet, kan Lelystad aan de eisen voldoen bijvoorbeeld), maar dat terzijde.

Zo, dat paspoort gaan we dus intrekken!  Cheesy

Het is niet in Ierland

Karrensporen rond Uitgeest? Keep on dreaming. Misschien liggen er een paar loopplanken, maar verder is daar in de buurt een bootje het vervoermiddel bij uitstek.  Cool

Ja ja, Uitgeest bashen....vind eerst de locatie maar eens
Overigens woon ik significant dichter bij een snelweg dan Gert  Wink

Reken maar dat ik net zo nieuwsgierig ben als jij als Jakop straks zijn hint mag verklaren. 

Vooralsnog heb ik het land waar het is nog niet afgekeurd, dus wat het probleem eigenlijk is sanp ik niet zo goed  Cool

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24932 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:12:19 »

Nederland heb je weliswaar formeel niet afgekeurd, maar over je eigen suggestie Engeland zeg je vervolgens:

Nee, daar is het ook niet, maar was benieuwd naar Gerts visie daar op  Grin

En dat was de eerstvolgende keer dat je iets zei, dus vreemd is het niet dat we daaruit concludeerden dat het niet in Nederland is.
Het is dus wel in Nederland.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24933 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:19:32 »

Ouddorp

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #24934 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:21:34 »

Nederland heb je weliswaar formeel niet afgekeurd, maar over je eigen suggestie Engeland zeg je vervolgens:
En dat was de eerstvolgende keer dat je iets zei, dus vreemd is het niet dat we daaruit concludeerden dat het niet in Nederland is.
Het is dus wel in Nederland.

Dat was een direct antwoord op de door Wesley gestelde vraag of het in Engeland is in de post er boven....

Het is in Nederland maar niet in Ouddorp

Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24935 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:24:22 »

Port Zélande

mvg,
Gert

Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24936 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:26:39 »

Dat was een direct antwoord op de door Wesley gestelde vraag of het in Engeland is in de post er boven....

Dat snap ik wel, maar kennelijk ontgaat jou opnieuw het gebruik van het woordje ook.
Als je zegt dat het ook niet in Engeland is, zeg je daarmee niet alleen dat het niet in Engeland is, maar ergens anders (dus eerder genoemd) eveneens niet. En Nederlands was het land dat daarvoor genoemd was.

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #24937 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:28:12 »

Je kunt "ook" echter ook anders interpreteren (namelijk zoals in deze zin: als veredeld stopwoordje) Grin.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24938 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:29:15 »

Ja, dat kan. Maar geef toe dat ook (pun intended!) jij op het verkeerde been was gezet en Nederland al geschrapt had. 

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #24939 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:31:09 »

Nee, ik had Nederland geschrapt omdat dat torentje er niet Nederlands uitzag, al vóór die hele discussie Grin. Vind het nog steeds een Roemeens/Russisch-achtig torentje trouwens.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24940 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:38:12 »

Dat vond ik dus ook en dat maakt het dus een uitstekende raadplaat.
Maar rondom die vakantieparken in Zeeland zie je soms hele gekke bouwstijlen.
In ieder geval moeten we het ten westen van Nieuwegein zoeken.

mvg,
Gert

Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #24941 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:41:11 »

Dat snap ik wel, maar kennelijk ontgaat jou opnieuw het gebruik van het woordje ook.
Als je zegt dat het ook niet in Engeland is, zeg je daarmee niet alleen dat het niet in Engeland is, maar ergens anders (dus eerder genoemd) eveneens niet. En Nederlands was het land dat daarvoor genoemd was.

Zo kan je het bekijken, maar dat 'ook' schaarde Engeland bij de al eerder afgekeurde landen en dat was Nederland niet  Grin

Het torentje is via GM te zien en er is ook een foto te vinden van hetzelfde wagentje uit een andere hoek genomen.

Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24942 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:44:24 »

Ja fijn, maar zou je ook oplossingen willen beoordelen?

mvg,
Gert

Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #24943 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:47:01 »

Het is niet Port Zélande

Had 'm even niet gezien

Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #24944 Gepost op: 29 Juni 2018, 14:48:51 »

Het gekke is natuurlijk dat er in westelijk Nederland geen mijnbouw is geweest. Dus wat anders dan zo'n vakantielandspoorlijntje zou het kunnen zijn? Wie denkt er even hardop mee?

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 1661 1662 [1663] 1664 1665 ... 2651   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: