Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 2688 2689 [2690]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 9586387 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 28 gasten bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #40335 Gepost op: 22 April 2025, 18:56:50 »

Ik wilde nèt om een vergroting vragen Tongue
Noordwaarts
Hero Member

323*

« Antwoord #40336 Gepost op: 22 April 2025, 19:28:11 »

Nee, ik rij in een keer goed...  Cheesy

Wie zei dat ik hier reed? Als je op een van de parkeerplaatsen bij de Westfalenhalen parkeert, is de kans groot dat je deze weg te voet oversteekt via het viaduct waar ik deze foto maakte.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

« Antwoord #40337 Gepost op: 22 April 2025, 20:05:51 »

Zei ik dat dan? Ik zei dat ik in een keer goed rij.  Wink
Het moet al minstens 20 jaar geleden zijn dat ik op de parkeerplaatsen aan die kant heb gestaan.
Ik sta eigenlijk altijd op A8. En dan kom je op dat viaduct alleen als je de verkeerde afslag hebt gepakt.
Zou kunnen dat ik het een keer vanaf de U-Bahn halte heb gezien, maar dan heb ik dat verdrongen.
« Laatste verandering: 22 April 2025, 20:12:34 door hubertus » Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

323*

« Antwoord #40338 Gepost op: 22 April 2025, 21:10:21 »

Ik volg netjes het advies van de website van Intermodellbau:

Wenn Sie ein Navigationsgerät nutzen, geben Sie als Zieladresse bitte „Maurice-Vast-Straße“ ein. Ab Zieladresse folgen Sie bitte den Ausschilderungen im Nahbereich.

Als je dat doet, kom je uit bij de parkeerplaats waar ik dus stond.

Opmerkelijk genoeg zag ik zojuist dat de website van de Westfalenhalle zélf het volgende vermeldt:

Für eine reibungslose und komfortable Anfahrt zu unserem Ziel nutzen Sie bitte die folgende Zieladresse: Rheinlanddamm 200, 44139 Dortmund. Beachten Sie dabei unbedingt die Verkehrsführung im Nahbereich. Im Folgenden finden Sie detaillierte Anweisungen, um Ihren Weg zu uns zu finden und bequem zu parken.

Mogelijk dat ze bij Intermodellbau zoveel bezoekers verwachten dat ze je dan liever naar die wat verder weg gelegen parkeerplaatsen leiden.

Hoe dan ook, was wel weer een keertje leuk om gezien te hebben. En dat raadplaatje schoot ik met gedachte dat die waarschijnlijk snel geraden zou worden.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

« Antwoord #40339 Gepost op: 22 April 2025, 21:15:35 »

Navigatie is voor watjes.  Cool

Maar ik snap wel dat je richting die parkeerterreinen wordt gestuurd.
Ik denk namelijk dat A8 al vrij snel vol staat.
Maar zoals je weet, ga ik altijd pas ‘s middags en dan zijn er alweer genoeg auto’s vetrokken.

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Spoorzeven
Hero Member

« Antwoord #40340 Gepost op: 22 April 2025, 21:46:21 »

Leuk al dat leuteren over parkeerplaatsen, maar ik ben daar nog nooit geweest. Intermodellbau niet, Dortmund überhaupt niet.
Kwestie van: Duitsland - Sneltram boven de grond - heuvelachtig - normaalspoor - splitsing: Dortmund maar eens bekijken. En ja: binnen tien minuten (met een handig kaartje van het OV daar): bingo (al heb ik geen gokvergunning).

Nieuwe opgave: welk station?

O ja, om den geachte heer Noordwaarts voor een misdrijf te behoeden (handelen met voorkennis is immers strafbaar): hij mag even niet meedoen.
Waarom zet die server het plaatje op de kant?

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

323*

« Antwoord #40341 Gepost op: 22 April 2025, 21:48:59 »

Zodat STAY BACK goed leesbaar is?    Cheesy

mvg,
Gert

Noordwaarts
Hero Member

323*

« Antwoord #40342 Gepost op: 22 April 2025, 21:51:38 »

Maar ik ben de beroerdste niet, dus speciaal voor alle raadplaters zonder voorkennis hierbij Franks plaat rechtop:

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 2688 2689 [2690]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: