Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 2708 2709 [2710]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 10283946 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 283 gasten bekijken dit topic.
GerardvV
Hero Member

Enge buur bij de buren

« Antwoord #40635 Gepost op: Vandaag om 00:04:38 »

Hoogeveen

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
177* bij de buren
146* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Noordwaarts
Hero Member

333*

« Antwoord #40636 Gepost op: Vandaag om 00:10:30 »

Ayko is zeer vereerd door alle pogingen, maar ligt nu rustig te slapen. Ook zijn staart blijft na Hoogeveen volkomen in rust.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

« Antwoord #40637 Gepost op: Vandaag om 07:56:32 »

Er hangt een kilometerbordje met 10 of 18 erop plus die seincombi, die vrij zeldzaam is heb ik inmiddels gezien (linkerspoor cijferbak, rechts gewoon sein en even na de perrons). SporenplanOnline afgespeurd, maar nog niet kunnen vinden.

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

333*

« Antwoord #40638 Gepost op: Vandaag om 08:28:19 »

Ayko zegt dat hij, net als elke ander hond, dichromatisch zicht heeft en rood en groen daardoor ziet als grijstinten.
Al die palen met lampen bij de treinen vindt hij daarom maar vreemde versiering.
 Tongue

mvg,
Gert
« Laatste verandering: Vandaag om 09:00:51 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

279*

« Antwoord #40639 Gepost op: Vandaag om 10:26:24 »

Raalte ligt op km 18 en zou van midden-perron naar 2 zij-perrons zijn gegaan, maar ik vind foto's dat de hele bende nog op z'n kop ligt van een tunnel in mei '25, dus in hoe verre dat kan...?

Toch maar een pijltje op Raalte

Met videobewijs: https://youtu.be/kLcvLva-klg?si=j--mpMNT4lhpsUXH

Op 13 sec. in het filmpje exact de juiste plaat (zonder Ayko)
« Laatste verandering: Vandaag om 10:29:52 door Jakop de Bruin » Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #40640 Gepost op: Vandaag om 10:50:33 »

Wat een gemene streek... Grin

Alle respect Jakop! Duim omhoog

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Spoorzeven
Hero Member

« Antwoord #40641 Gepost op: Vandaag om 10:53:30 »

Inderdaad niet netjes Ayko. Wink Ik had ook Raalte afgewezen.

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

333*

« Antwoord #40642 Gepost op: Vandaag om 10:53:44 »

WOEF!

Daar ben ik weer en ik kwispel voor Jakop!

Als je heel goed op de raadplaat keek, kon je namelijk rechts zien dat er hekken staan.
Op de foto hieronder zie je mij bij die hekken. Ik kon daar natuurlijk makkelijk overheenspringen,
maar Gert zag ik dat niet zo gauw doen. Dus ben ik geduldig met hem meegelopen toen hij op
zoek ging naar een plek waar we het perron op konden.

Tot de volgende keer!

Pootje van Ayko

Noordwaarts
Hero Member

333*

« Antwoord #40643 Gepost op: Vandaag om 11:08:38 »

Zo, nu ook nog even een berichtje van mij. Ayko vroeg mij namelijk om het aantal views van Raadplaatje te noteren toen ik de foto plaatste en op het moment dat het geraden was.
Welnu: 10278357 bij de start en 10283193 bij het raden. 4836 views in ongeveer 24 uur tijd. Hij zegt nu dat hij een eigen YouTube-kanaal wil. Help, ik heb een hond met sterallures!

mvg,
Gert

Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

279*

« Antwoord #40644 Gepost op: Vandaag om 11:11:01 »

Die hekken zijn op de raadplaat niet als zodanig te herkennen.
De paaltjes met het lint er tussen heb ik gezien als paaltjes met een ketting (is als je niet weet dat het lint is, niet als zodanig te herkennen)
Een perron met zo'n hek (paaltjes met ketting), want zag ik er in, is erg bijzonder en vreemd en onvindbaar  Grin

Raalte was al veel eerder bemonsterd via GM (met midden-perron), maar toen ik op sporenplan zij-perrons zag, begon het muntje te vallen

en ja Gert...... Raalte staat op mijn lijstje van mogelijke pensioen-woonplaatsen en een station is een vereiste, maar vooralsnog kijk ik vooral naar andere voorzieningen en woonwijken ed. Dus deze verbouwing was mij onbekend  Grin

Plaatje volgt vanmiddag

Waldijk on Flickr
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #40645 Gepost op: Vandaag om 11:12:16 »

Zo, nu ook nog even een berichtje van mij. Ayko vroeg mij namelijk om het aantal views van Raadplaatje te noteren toen ik de foto plaatste en op het moment dat het geraden was.
Welnu: 10278357 bij de start en 10283193 bij het raden. 4836 views in ongeveer 24 uur tijd. Hij zegt nu dat hij een eigen YouTube-kanaal wil. Help, ik heb een hond met sterallures!

Misschien is daar een aardige carrière voor hem weggelegd, want...

Oeps, Ayko biedt nederig een pootje aan voor het over het hoofd zien van Oss.

...een hond die een complete Oss over het hoofd ziet lijkt me als schapenhond niet zo geschikt Grin

Noordwaarts
Hero Member

333*

« Antwoord #40646 Gepost op: Vandaag om 11:23:51 »

Die hekken zijn op de raadplaat niet als zodanig te herkennen.

Het moet natuurlijk ook weer niet té gemakkelijk worden. Gelukt stelde de camera in mijn iPhone automatisch scherp op Ayko's kop. 

Raalte staat op mijn lijstje van mogelijke pensioen-woonplaatsen en een station is een vereiste, maar vooralsnog kijk ik vooral naar andere voorzieningen en woonwijken ed. Dus deze verbouwing was mij onbekend  Grin

Ja, ik weet dat je geregeld in die contreien rondkijkt. Daarom was het wel leuk om daar eens een raadplaatje te maken.

Misschien is daar een aardige carrière voor hem weggelegd, want...

Ayko zegt dat hij verwacht vanaf de herfst vaker met mij op pad te gaan voor raadplaatjes, dus hij zal hier zeker nog wel eens opduiken.

mvg,
Gert

Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

279*

« Antwoord #40647 Gepost op: Vandaag om 13:17:24 »

We blijven in Nederland...hoe heeft deze weg?

Hij blijft het plaatje op z'n kant zetten   Huh?

Ik heb de foto nu 4 keer opgeslagen, alle kanten opgedraaid, maar ge-upload krijg ik steeds dit... veel succes

Waldijk on Flickr
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #40648 Gepost op: Vandaag om 13:37:14 »

Zoiets? Geen idee waar het is trouwens.

Pagina's: 1 ... 2708 2709 [2710]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »