Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 2760 2761 [2762]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 11687119 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 35 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

345*

« Antwoord #41415 Gepost op: Vandaag om 07:13:00 »

WOEF! Nadat mijn vorige plaatje wel heel erg snel geraden was, hoop ik dat deze wat langer standhoudt:

Graag de straatnaam.

Om misverstanden te voorkomen, heb ik Gert opdracht gegeven deze keer een foto te maken van het straatnaambordje,
dat laat ik nog wel zien als het geraden is. Maar eerst nog een andere foto, want Gert stond erop dat ik zou melden dat
dit niet zomaar een overweg is:

Pootje,
Ayko

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
tothebeach
Sr. Member

« Antwoord #41416 Gepost op: Vandaag om 07:45:41 »

Stroe, bosweg?

Groet,
michel

Noordwaarts
Hero Member

345*

« Antwoord #41417 Gepost op: Vandaag om 08:47:55 »

Woef! Dat staat niet op het straatnaambordje dat Gert van mij moest fotograferen.
Deze keer wilde hij en ik geen twijfel laten bestaan over de juiste naam, dus helaas...

Pootje,
Ayko

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
tothebeach
Sr. Member

« Antwoord #41418 Gepost op: Vandaag om 12:30:30 »

En als ik nou een zak Bonzo langsbreng?

Kruiseltseweg?

Groet,
Michel

Noordwaarts
Hero Member

345*

« Antwoord #41419 Gepost op: Vandaag om 13:38:26 »

En dat is wel goed. Ik zal straks de foto van het bordje plaatsen, want ik sta juist op het punt om Bonzo te gaan halen bij de supermarkt.  Cheesy

mvg,
Gert

tothebeach
Sr. Member

« Antwoord #41420 Gepost op: Vandaag om 15:21:08 »

Ben benieuwd naar het bordje.

Nieuwe opgave, met het risico dat er weer een naam op staat:

Graag de stationsnaam

Groet,
michel

Noordwaarts
Hero Member

345*

« Antwoord #41421 Gepost op: Vandaag om 16:35:15 »

Als beloofd:

Ik moet zeggen dat ik deze overweg van te voren had bekeken op Google Maps en toen ook dacht dat het de Stroe Bosweg was,
maar die blijkt als het ware door te lopen als een zandpad op het fantastisch grote losloopterrein voor honden (ruim 1 km x 0,5 km).
Ter plekke zag ik ineens dit nogal verweerde bord en zoals iedereen begrijpt, wil ik geen Holländische Zwitser tegen de haren instrijken.
Dus gauw een bewijsfoto gemaakt.

Ayko gaat nadenken over moeilijkere plaatjes. Benieuwd waar hij mee de volgende keer mee naartoe neemt.

mvg,
Gert

Eemstede
Hero Member

« Antwoord #41422 Gepost op: Vandaag om 17:10:37 »

Ik kan weer een raadplaatje weggooien......
(was al geraden toen ik het zag).

Gr. Frank
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #41423 Gepost op: Vandaag om 17:13:50 »

>Bonnières<.

Er staat wel een naam op, maar die is onleesbaar Cool. Past wel ongeveer qua lengte echter.

Ik zie sterren!
tothebeach
Sr. Member

« Antwoord #41424 Gepost op: Vandaag om 17:28:53 »

Bezocht tijdens een vorige fietsvakantie inderdaad Smiley

@ Wesley: U mag weer

Groet,
michel

tothebeach
Sr. Member

« Antwoord #41425 Gepost op: Vandaag om 17:31:11 »

Ayko gaat nadenken over moeilijkere plaatjes. Benieuwd waar hij mee de volgende keer mee naartoe neemt.

Ik fiets nog wel eens over de Veluwe, en met een zekere interesse voor treinen, zijn sommige trajecten me wel bekend Smiley

groet,
Michel

Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #41426 Gepost op: Vandaag om 18:53:21 »

Plaatje komt morgenochtend! Het grappige is dat die foto met fiets maar zonder trein (onder voorwaarde van het wegpoetsen van de naam natuurlijk) een stuk lastiger was geweest...

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

345*

« Antwoord #41427 Gepost op: Vandaag om 20:12:41 »

Ik fiets nog wel eens over de Veluwe, en met een zekere interesse voor treinen, zijn sommige trajecten me wel bekend Smiley

Ayko is je dankbaar, want dat betekent dat we het verder van huis moeten gaan zoeken en hij is dol op nieuwe, voor hem nog onbekende bossen.   Duim omhoog

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 2760 2761 [2762]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: