Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Rock stars & modeltreinen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Rock stars & modeltreinen  (gelezen 2782 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Gepost op: 31 Maart 2022, 22:57:01 »

Dat Rod Stewart gek is op modeltreinen is wel bekend, maar hij is bepaald niet de enige rock star die dezelfde hobby heeft als wij:
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2022/mar/23/im-proud-to-be-called-a-nerd-the-pop-and-rock-greats-who-love-model-railways

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1980


« Antwoord #1 Gepost op: 2 April 2022, 09:07:01 »

Leuk artikel, Gert. Het zelfverklaarde record van Pete Waterman (vanaf achttien maanden oud altijd modeltreinen gehad) is echter geen record. Ik kreeg mijn eerste (Fleischmann) trein toen ik tien dagen oud was en heb daarna altijd treinen (H0) gehad. Een van de opa's zag zijn kans schoon toen de eerste kleinzoon (ik dus) was geboren en dus kwam er een startset, die naderhand fors werd uitgebreid.
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #2 Gepost op: 2 April 2022, 09:22:25 »

Nou Frank, dan moet je maar proberen een ander record scherp te stellen: word alsnog Rock Star!    Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1980


« Antwoord #3 Gepost op: 2 April 2022, 15:34:32 »

Dat wordt helemaal niks: ik speel alleen luchtgitaar en kan drummen met mijn vingers Wink
Gelogd

Groet, Frank
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Rock stars & modeltreinen
« vorige volgende »
Ga naar: