Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Verjaardagen, welk een gruwel?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Verjaardagen, welk een gruwel?  (gelezen 7118 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Gepost op: 7 Januari 2021, 15:56:01 »

Verjaardagen zijn niet mijn meest favoriete dagen, speciaal vanwege het verplichtende karakter. En helemaal mijn eigen verjaardag. In het middelpunt te staan van de belangstelling en het rook op de zolen van je pantoffels lopen om ieder van een natje en een droogje te voorzien. Daarom ook al jaren geleden de kalender weggegooid, maar helaas zijn er altijd wel weer 'goed-bedoelende-zielen' die je haarfijn onder de neus weten te wrijven, dat een nieuwe verjaring aanstaande is.  Shocked :Smiley Undecided

Maar cadeautjes kunnen veel goedmaken, zeker als je jezelf een cadeautje geeft. Een doos aderhulzen, de bijbehorende aderhulstang en een krimptang. En nu maar veel aansluitingen bedenken voor de treintafel, zodat ik er fijn mee kan spelen.  Grin

Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 7 Januari 2021, 16:31:38 »

Gefeliciteerd!   Tongue

 Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1964


« Antwoord #2 Gepost op: 7 Januari 2021, 17:13:29 »

Van harte gefeliciteerd!!
Gelogd

mvg,
 Sander
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Antwoord #3 Gepost op: 7 Januari 2021, 17:43:16 »

Dank, heren. De dag na mijn verjaardag kon ik zeggen, dat ik eergisteren 60 was en volgend jaar 63 hoop af te ronden. Dan weet je wel op welke dag mijn verjaring al jaren plaatsvindt.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 7 Januari 2021, 18:09:43 »

Dank, heren. De dag na mijn verjaardag kon ik zeggen, dat ik eergisteren 60 was en volgend jaar 63 hoop af te ronden. Dan weet je wel op welke dag mijn verjaring al jaren plaatsvindt.

Volgend jaar krijg je vast een boekje met cryptogrammen cadeau.   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Antwoord #5 Gepost op: 7 Januari 2021, 18:12:51 »

Pffff, nog bijna twee jaar wachten.  Shocked Grin

Maar speciaal voor jou, Gert, nog een hint: Ik kan nooit zeggen, dat ik dit jaar jarig was.  Grin
Gelogd
GerardvV
Hero Member

Online Online

Berichten: 1716


Enge buur bij de buren


« Antwoord #6 Gepost op: 7 Januari 2021, 19:06:42 »

Nou, van harte gefrustreerd met je verjaardag.
Wel handige spulletjes voor onder de tafel.
Gelogd

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
172* bij de buren
128* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Antwoord #7 Gepost op: 7 Januari 2021, 19:11:19 »

 Cheesy Grin Duim omhoog
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #8 Gepost op: 7 Januari 2021, 20:32:09 »

Je bent geboren op 29 februari 1960?
Dan ben je dus eigenlijk nog een puber van 15!  Wink

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Antwoord #9 Gepost op: 8 Januari 2021, 07:43:24 »

 Shocked

Gert, lees de laatste hint nog eens: NOOIT  Grin
Gelogd
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 8 Januari 2021, 09:06:23 »

Hè leuk, net raadplaatje zo Grin. Ik ga voor 31 december 1959 - hetgeen betekent dat je op 31 december 2020 61 werd, dus op 1 januari 2021 niet kon zeggen dat je dit jaar jarig was, maar wel dat je eergisteren 60 was. Volgend jaar, preciezer gezegd op 31 december 2022, is dan je 63ste verjaardag, waarmee je 63 jaren zult hebben afgerond.

Hoe dan ook, alsnog gefeliciteerd! Ironiemodus aan Wel een beetje goedkoop om zo naar felicitaties te vissen voor iemand die niet van verjaardagen houdt! Tongue Grin Ironiemodus uit
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #11 Gepost op: 8 Januari 2021, 09:51:13 »

Shocked

Gert, lees de laatste hint nog eens: NOOIT  Grin

Maar dat klopt toch? Iemand die in een schrikkeljaar geboren is, kan nooit zeggen dat hij dit jaar jarig was.   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Antwoord #12 Gepost op: 8 Januari 2021, 15:21:56 »

Maar in een schrikkeljaar kun je wel zeggen, dat je jarig was. Dus 1 keer in de 4 jaar zou degene, geboren op 29 februari, in de dagen daarna kunnen zeggen dat hij jarig was.

Wesley zegt het goed.  Duim omhoog

En Wesley, ik was niet aan het vissen naar felicitaties, alleen blij met mijn cadeautjes Wink Cheesy Grin

En, Gert, wat die 15 jaar betreft, mijn hoofd is het daar me eens  Grin Grin, alleen protesteert het lichaam tegen die gedachte.  Angry
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Verjaardagen, welk een gruwel?
« vorige volgende »
Ga naar: