Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: weer photobucket gezeur
Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: weer photobucket gezeur  (gelezen 23737 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3551



« Gepost op: 29 Juni 2017, 11:17:18 »

Op het N-spoorforum verdwijnen bij de ene na de andere gebruiker alle foto's omdat photobucket z'n gebruikers voorwaarden heeft veranderd:
Citaat
Free account : Each individual Member gets one free account that provides 2 GB of free storage or space available for your original photo files, or videos under 10min. The free account does not allow any image linking or 3rd party image hosting. If a free account Member exceeds their Content Limit, their account will be immediately suspended and they will need to become a “Paying Member” (defined below) in order to continue accessing their account. You can upgrade to a Plus account at any time.
Ze verbieden precies het geen waar iedereen het voor gebruikt. Ik verwacht dat ook mijn accounts van photobucket in de komende dagen wel eens op zwart kunnen gaan.

Hier bij modelspoorwijzer zijn berichten na 24uur niet meer te bewerken. Om dit forum leefbaar te houden het mij slim dit voor onbepaalde tijd wel onbeperkt toe te staan zodat foto's naar andere foto hosting sites verhuisd kunnen worden.

Bij mijn account gaat het bijvoorbeeld om bijna 7500 afbeeldingen waarvan het grootste deel ook hier op het forum te zien is. Dat zie ik mezelf niet in enkele weken vervangen.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 29 Juni 2017, 14:49:52 »

En wat zijn de voorwaarden voor een Paying Member? Mag iemand die wel betaalt wel aan image linking doen?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3551



« Antwoord #2 Gepost op: 29 Juni 2017, 22:46:06 »

De goedkoopste accounts mogen dat ook niet, pas vanaf 500 euro per jaar ofzo, zie voor meer info het gelinkte topic op het n-spoorforum.

Het word steeds meer duidelijk dat het nieuwe beleid grote gevolgen voor alle forums gaat hebben en wil je dat binnen de perken houden zal iedereen die photobucket gebruikte z'n foto's moeten herposten. In hoever dat haalbaar is valt nog te bezien.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 29 Juni 2017, 22:54:29 »

Foto's hier bij MSW uploaden is gratis en dan blijven ze zeker zichtbaar op het forum.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3551



« Antwoord #4 Gepost op: 30 Juni 2017, 10:31:42 »

Klopt maar ik zit ook op andere forums en daar kan ik ze niet voor gebruiken en ga niet al het werk dubbel doen.

Met de andere forums bereik ik ook veel meer mensen dus een oplossing die ik overal kan gebruiken heeft prioriteit.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 30 Juni 2017, 11:53:44 »

Ik vrees dat geen enkele gratis service ooit 'veilig' zal zijn. Dadelijk zal er na Photobucket een ander dienst het populairst worden en dan komt die weer in de verleiding om hetzelfde te doen.

mvg,
Gert







Tikfoutje hersteld
« Laatste verandering: 30 Juni 2017, 15:04:16 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #6 Gepost op: 30 Juni 2017, 14:25:22 »

Mijn foto's zijn inmiddels onzichtbaar. Jammer dan maar ik ga er geen actie voor ondernemen. Dan maar niet.

Mvg, Johan
Gelogd
Chris van Diesen
Full Member

Offline Offline

Berichten: 203



WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Juni 2017, 18:19:58 »

Yep, account opgeheven.
Dan maar via mijn eigen server.
Gelogd
bossie
Newbie

Offline Offline

Berichten: 16


« Antwoord #8 Gepost op: 30 Juni 2017, 21:11:07 »

Ik gebruik al jaren tinypic.com
Als je even langs de reclame en de popups tijdens het uploaden kijkt is er voor de rest niet veel mis mee.
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #9 Gepost op: 1 Juli 2017, 18:24:07 »

De goedkoopste accounts mogen dat ook niet, pas vanaf 500 euro per jaar ofzo, zie voor meer info het gelinkte topic op het n-spoorforum.

Het word steeds meer duidelijk dat het nieuwe beleid grote gevolgen voor alle forums gaat hebben en wil je dat binnen de perken houden zal iedereen die photobucket gebruikte z'n foto's moeten herposten. In hoever dat haalbaar is valt nog te bezien.

Groetjes Michiel

Ik heb je mailtje gezien Michel en we gaan even kijken wat we kunnen doen.

De meest eenvoudige oplossing voor het forum alhier is het uploaden via Modelspoorwijzer.net: klik hier

Jeffrey
Gelogd
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #10 Gepost op: 1 Juli 2017, 19:23:19 »

De meest eenvoudige oplossing voor het forum alhier is het uploaden via Modelspoorwijzer.net: klik hier

Jeffrey

Dat is mooi maar werkt alleen voor dit forum. Ergens anders kun je de foto niet gebruiken.
Ik heb vanaf 2001 zonder problemen Photobucket gebruikt voor zowel mijn eigen website al voor diverse fora.
Mijn website heb ik net dit jaar opgeheven bleef fora over. Tsja daar zijn mijn foto's dus niet meer te zien.
Mijn modelbaan draadje zal dan ook niet verder ontwikkeld worden (was wel de bedoeling geweest)
Alles overdoen ben ik niet van plan ik kan mijn energie wel anders gebruiken.

Ik heb stille hoop dat ze nog wel van gedachten veranderen ..............

Mvg, Johan
Gelogd
Servé
Full Member

Offline Offline

Berichten: 174


Busje rijden...


« Antwoord #11 Gepost op: 20 Juli 2017, 08:43:28 »

www.imgur.com  Duim omhoog
Of naar Flickr, werkt ook goed
Gelogd

Compleminte oet Mestreech,

Servé
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3551



« Antwoord #12 Gepost op: 12 November 2018, 21:44:14 »

Ik vrees dat geen enkele gratis service ooit 'veilig' zal zijn. Dadelijk zal er na Photobucket een ander dienst het populairst worden en dan komt die weer in de verleiding om hetzelfde te doen.

mvg,
Gert
En Gert had gelijk, nu worden de gratis flickr accounts ingekrompen tot 1000 afbeeldingen en bij ieder die niet upgrade( of niet kan upgraden) naar de betaalde Pro versie worden alle afbeeldingen boven de 1000 vanaf 5-2-2019 verwijderd.

Ik ben er een beetje klaar mee en ga opzoek naar een betaalbare lange termijnoplossing die zonder paypal of creditcard( wat flickr vereist) te betalen is.

Ps; voor de gene die het gemist hebben photobucket word voor zolang het duurt weer bijna zoals het was, maar wil daar niet meer op gokken, steeds duizenden afbeeldingen op meerdere forums herposten is niet te doen.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #13 Gepost op: 12 November 2018, 22:48:22 »

Mmm, ik had liever geen gelijk gekregen, maar ja, alweer blijkt mijn realiteitszin.   Wink

Dat je het beu bent om telkens heel veel foto's herposten, begrijp ik heel goed.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3551



« Antwoord #14 Gepost op: 13 November 2018, 23:08:31 »

Ik heb nog wat mailverkeer met andere mensen gehad hierover en ik ben toch tot de conclusie gekomen dat toch aan Paypal gaan en bij Flickr blijven een veel kleinere impact op mij heeft als wanneer ik een ander alternatief zoek en alles moet herposten.

De doorslag geeft Bjorn die al Paypal heeft en mij ermee komt helpen binnenkort.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: weer photobucket gezeur
« vorige volgende »
Ga naar: