Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Overleg knop  (gelezen 30793 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Marty
Newbie

Offline Offline

Berichten: 21

On TraXS!


WWW
« Gepost op: 31 Januari 2010, 13:19:57 »

Ik begin de wiki eindelijk een beetje te snappen, en mijn scepsis die ik een keer heb geuit naar Sander ( als antwoord op zijn vraag hoe ik erover dacht Smiley ) beginnen wel wat te verdwijnen.
Voor ik been bijdrage kan doen ben ik nog wat aan het vogelen en uitvinden hoe alles werkt, om te voorkomen dat ik dingen ongewenst wis.
Er is echter 1 ding waar ik totaal het nut niet van snap waarom de knop er is, en dat is de overleg knop.
Ik snap dat deze knop een directe link legt met het forum.
Maar als ik in het blok wiki in het forum kijk, zie ik allemaal verwijzingen naar lege bijdrages, en zie nergens  "oerleg " over het bewuste artikeltje.
deze knop is er toch voor om aan te geven dat je bv met de oorspronkelijke schrijver van het artikeltje wil overleggen, en bv zijn ongelijk aan te tonen ( om maar een voorbeeldje te noemen Smiley)
Maar dat mis ik dus, ik zie alleen maar lege draadjes in het kopje WIKI
Komt dit nou doordat iedereen nog wat aan het uitproberen is en voor de lol op dat knoppie klikt, om te kijken wat er dan gebeurt, of zie ik nou echt"iets belangrijks over het hoofd ?
Gelogd

Niemand weet , dat ik repelteefje heet
Dave van der Locht
Full Member

Offline Offline

Schaal: N
Systeem: Digitaal
Berichten: 207


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Januari 2010, 13:24:12 »

Hoi Marty,

Deze lege daadjes komen inderdaad door mensen die aan het uitproberen zijn, maar ook door de indexering van de zoekmachines zoals Google (die gedragen zich net als gebruikers Wink).

De meeste zullen door Google aangemaakt zijn, we werken nu aan een oplossing zodat o.a. Google dit niet meer kan doen.

Gr. Dave
Gelogd
GerardWassink
Jr. Member

Offline Offline

Berichten: 63


In de rechte sporen...


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 1 Februari 2010, 17:02:55 »

Misschien denk ik wat te simpel (want ik heb dat niet bij de hand gehad, maar nette zoekmachines houden zich toch ook netjes aan robots.txt en zo?

Gerard
Gelogd

Website -  Washtown – Beijville :: Youtube -  Mijn kanaal

Dave van der Locht
Full Member

Offline Offline

Schaal: N
Systeem: Digitaal
Berichten: 207


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 1 Februari 2010, 17:32:36 »

De meeste zullen door Google aangemaakt zijn, we werken nu aan een oplossing zodat o.a. Google dit niet meer kan doen.

Klopt... Dat is een onderdeel van de oplossing waar aan gewerkt wordt.  Wink

Gr. Dave
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumWikiVragen en opmerkingenTopic: Overleg knop
« vorige volgende »
Ga naar: