Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Een TGV zonder machinist, zou jij daar instappen?
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Een TGV zonder machinist, zou jij daar instappen?  (gelezen 9328 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 20 Juni 2017, 20:33:02 »

Gevoelsmatig zou ik wel in een TGV zonder machinist durven stappen, maar niet op de eerste rit. Smiley Zal wel bijgeloof zijn.
Een paar jaar geleden zei iemand van de techniek bij de formule 1 dat de coureur onnodig is. Mèt coureur presterende de auto zelfs slechter dan zonder. Onbemande auto's waren/zijn niet gewenst, terwijl een robot betere resultaten neer kan zetten.
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #16 Gepost op: 20 Juni 2017, 21:12:41 »

Er zijn zelfs al races gereden met auto's zonder bestuurder aan boord. En raad eens: ze reden elkaar aan!   Cheesy

Maar zeg eens eerlijk: zou jij nog Formule 1 kijken als er geen mensen meer in de auto's zaten? Ik niet.
Voor mijn is de lol er dan compleet af. Het gaat juist om de prestaties van mensen, met al hun talenten én onvolkomenheden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 20 Juni 2017, 21:56:12 »

Er zijn zelfs al races gereden met auto's zonder bestuurder aan boord. En raad eens: ze reden elkaar aan!   Cheesy

Dus hetzelfde resultaat als met een coureur Grin.

Maar zeg eens eerlijk: zou jij nog Formule 1 kijken als er geen mensen meer in de auto's zaten?

Nee, ik zou in dat geval nog steeds niet kijken Grin.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #18 Gepost op: 20 Juni 2017, 22:06:03 »

Wat ben je toch lekker voorspelbaar!   Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Een TGV zonder machinist, zou jij daar instappen?
« vorige volgende »
Ga naar: