Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
Pagina's: 1 ... 83 84 [85]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Materieel verzameling Michiel(NDS)  (gelezen 963091 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #1260 Gepost op: 5 November 2024, 23:44:00 »

Ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt, het heeft me al veel moeite gekost een stand te vinden die met m'n tremor acceptabele foto's opleverd. Daarvoor moet hij in de ISO stand staan. Wie zin heeft hier eens met mijn camera te stoeien om te kijken of er meer uit te halen is is van harte welkom Wink.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #1261 Gepost op: 8 November 2024, 15:51:39 »

Voor mijn demo dit weekend op Spoorgroep Zuid in Roermond heb ik alles voorbereid en ingepakt, er gaan 19 bussen mee die geschilderd gaan worden in allerlei soorten en maten. 5 daarvan zijn fabrieksmodellen die ik vast gegrond heb de rest is hout waarvan alleen de onderkant met styreen delen gegrond hoefde te worden.

Mijn railkraantje en BK rangeerloc zijn ook af, of uh ja ik ben bij die BK loc de logo's nog vergeten, dat doe ik zo nog even.

Oohja, kennen we die ruzie zoekende V90 nog?, die ging uiteraard gewoon door met ruzie zoeken. Het was dan wel te laat voor het gebruik van de klauwhamer maar als je er hard genoeg mee gooit krijg je ook een redelijk effect. Nog even de kleine bankschroef geprobeerd maar die sloopt vooral zichzelf.

Probleem ruzie zoekende V90 is dus opgelost, soms is dat even nodig, bedenk, die BK rangeerloc is ook de 2e nadat de eerste na steeds ruzie zoeken een klauwhamer behandeling had gekregen.

Groetjes Michiel

Arjen52
Hero Member

Oude meuk in h0

« Antwoord #1262 Gepost op: 10 November 2024, 16:43:56 »

Vandaag je demo-stand in Roermond bezocht. Leuk om een forumlid eens 'in het wild' bezig te zien. Knap werk  Duim omhoog

neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #1263 Gepost op: 10 November 2024, 21:06:01 »

Hee Arjen, was leuk je eens in het echt te spreken Duim omhoog, ik hoop je vaker op beurzen te treffen Wink

Dit weekend een goede leuke beurs gehad, ook veel aanspraak en inhoudelijke reacties en vragen m.b.t. mijn demo. Ook met de overige deelnemers weer wat kunnen bij kletsen en netwerken. Het schilderen van de bussen ging vrij aardig, wel was de belichting matig en na 16.15u was er te weinig licht om nog wat te doen.

Hier het resultaat:

Ook nog het een en ander gekocht/gekregen:

Dit weekend leverde in ieder geval ook weer 2 demo's op, laatste weekend van Januari in Ewijk en eind Maart in Roermond.

Groetjes Michiel

Pagina's: 1 ... 83 84 [85]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Materieel verzameling Michiel(NDS)
« vorige volgende »
Ga naar: