Nah eens kijken of ik een bericht getypt krijg, na 2 bieren op dokters advies is m'n lange zware tremor nu even de kop ingedrukt.
Ik ben de afgelopen week die railbussen aan het schilderen. Opzich zijn die dingen echt een ramp om te schilderen en die van Arnold door het weinige reliëf helemaal. Het meeste werk kan 2 a 3 keer opnieuw omdat je steeds met de kleuren om en om toch uitschiet, perfect word het daarom nooit. Nu ben ik ook nog aan het experimenteren met talkpoeder in de verf/vernis om het beter mat te krijgen en dat werkt of te slecht of te goed en dan slaat alles wit uit dus ook daardoor veel opnieuw moeten doen. Dat is het leergeld wat je moet betalen alleen had ik beter andere oefen opjecten kunnen kiezen die makkelijker bij te werken waren. Nu zit ik op een punt dat de basis goed is en dat ik alleen nog wat precieze vervuiling moet aanbrengen en verder blijf ik er vanaf.

Gister kwam ook nog een boek binnen dat ik ontdekte toen ik met die 78er voor Maarten bezig was.

Deel 1 t/m 4 had ik al dus deel 5 moest er voor de volledigheid ook zeker bij.
Dan kwam Sinterklaas vroeg dit jaar. Van n-spoorforum lid deBult kwam gister een pakketje binnen met spul dat hij over had en een goed thuis zocht, waarvoor ook via deze weg hartelijk dank :Thumb _o_ .

En Antal kwam gister met 2 startsets en 2 goederenwagens aan die hij van een collega van z'n vrouw had gekregen. Die had dat ooit gekocht om wat mee te gaan doen maar is er nooit toe gekomen.

Deze spullen blijven deels bij mij en zwerven deels uit ons Demoteam in. Zo gaat de 1100 met plan E en W naar mijn vader en komt Jaap kijken wat hij aan groen spul wil hebben. Ik ga me in eerste instantie met wat goederenwagens vermaken en houd de trafo's en hele korte wissel( voor tram/U-bahn diorama's).
De Haribo wagen is niet mijn ding en ik vroeg me af of er iemand hier is die daar interesse in heeft, stuur in dat geval even een PB, dan kan die gewoon gratis naar de liefhebber

.
Groetjes Michiel